Avatar billede wonderwalls Nybegynder
18. marts 2003 - 07:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IBM T30, Tungsten T & Lotus Notes

Hej

Det er ikke muligt at få min Tungsten T til at synkronisere via Bluetooth med Lotus Notes.

Synkroniseringen kører dog uden problemer med den inkluderede USB dock.

Bluetooth forbindelsen imellem T30 og Tungsten T kører ligeledes upåklageligt ved eksempelvis VersaMail mv.

Hvorfor kan jeg ikke få Notes/T30 til at synkronisere med Tungsten T?

Wonderwalls
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. marts 2003 - 07:53 #1
Hvad har notes af bluetoothenhed at kommunikere med?
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
18. marts 2003 - 08:00 #2
Synkroniseringen kører via et program der hedder EasySync, da Notes ikke understøtter Palmdesktop programmet der medfølger...

Om der decideret er Bluetooth opsætning i Notes - Det ved jeg ikke?
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. marts 2003 - 08:09 #3
Hvor får Easysync sin bluetooth forbindelse fra? Har du et bluetooth kort iden maskine,  hvor easysync er installeret?
Avatar billede wonderwalls Nybegynder
18. marts 2003 - 08:15 #4
Ja - Der er indbygget Bluetooth i IBM's T30.
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. marts 2003 - 08:17 #5
Okay.. Lyder som om Easysync ikke har support for bluetooth.. Check med Lotus om der findes en opdatering med support for blietooth..
Avatar billede dks Nybegynder
08. juli 2003 - 14:35 #6
Notes bruger *.wdm filer til al kommunikation jeg kender ikke noget til at notes skulle ha en bluetooth fil men du kan prøve at søge på notes.net