Avatar billede php Nybegynder
12. november 2000 - 03:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Download popup

Hej jeg sidder og downloader, og pludselig en her for lidt siden er der sket et andet. Hver gang jeg trykker på et link og vil downloade, plejer der normalt at poppe en Boks, hvad man vil gøre med filen, Gemme eller Åbne, jeg vælger selvfølgelig gemme, og gemmer den. Men nu er den begyndt på ikke at vise den Boks mere, ligeså snart jeg klikker på et link, begynder den bare at downloade direkte til en mappe som hedder Midlertidige Filer. Og nå den så er færdig, skal jeg så ind i den mappe hvor der ligger en masse andet lort, og finde den og flytte den ud til den rigtige mappe hvor filen hører til. Hvorfor kommer den boks ikke mere, det er pisse irriaterende, og hvordan får jeg den frem igen.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. november 2000 - 03:17 #1
hehe
Avatar billede php Nybegynder
12. november 2000 - 03:18 #2
Haha :) En natteravn der er frisk var :)
Avatar billede sobo Nybegynder
12. november 2000 - 09:16 #3
Prøv at højreklikke med musen og vælg \"Gem destination som\" og vælg \"bibliotek/mappe\".
Avatar billede php Nybegynder
12. november 2000 - 10:37 #4
Jeg kan ikke højre klikke da linksne ligger i en Dropdown boks, men på min anden computer kommer den der boks frem
Avatar billede markm Nybegynder
12. november 2000 - 15:30 #5
Nej du skal åbnet et nyt vindue, jeg har det samme problem ellers skal du bare genstarte men prøv at starte med at åbne en ny explore.
Avatar billede kgj05 Nybegynder
12. november 2000 - 19:42 #6
Prøv at tjekke om dine Security settings for IE er blevet ændret. Findes under Tools, internet options og på security fanebladet.
Avatar billede double-g Juniormester
12. november 2000 - 21:09 #7

Er det kun een speciel type filer (f.eks. zip)eller alle slags ???
Avatar billede tejs Nybegynder
17. november 2000 - 00:52 #8
Du er helt sikkert kommet til at
trykke det flueben væk hvor der står om den skal vise denne boks eller ej - jeg har gjort det smme, men det må sgu da være muligt at rette dette op igen - eller skal man installere win2000 forfra, for at genetablere denne simple funktion...!
I kalder jer selv for eksperter - så få dog løst vores problemer - der er 100 points at hente på et releativt simpelt spørgsmål...
Avatar billede smackers Nybegynder
17. november 2000 - 01:13 #9
Her er svaret: (forhåbentlig)
Du/I er kommet til at fjerne hakket i boksen \"Spørg altid, før filer af denne type åbnes.\"
Problemet (udover Microsoft sa\'fø\'li) er at man  ikke har mulighed for at sætte hakket igen, da boksen ikke vises når hakkes først er sat!

Do this: Åbn stifinder. Menuen Funktioner --> Mappeindstillinger. Fanebladet Filtyper. Find det filformat der er problemer med. Sæt hak i \"Bekræft åbning efter overførsel\".
Bingo :)