Avatar billede amorion Nybegynder
12. november 2000 - 00:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til komponent!

hej..

jeg har et problem med et komponent jeg har lavet, jeg installerede en .dll i \"component services\", men når jeg connecter til komponentet via en asp fil, står der bare \"The call to Server.CreateObject failed while checking permissions. Access is denied to this object.\"....

Hvis jeg højreklikker på komponent i \"component services\" og vælger \"Identity\" er den sat til \"Interactive user - current session logged on\" og hvis jeg vælger den \"Normale\" gæstebruger spørge den efter password..

Hvordan løser jeg dette så ALLE har adgang til komponentet ?
Avatar billede amorion Nybegynder
12. november 2000 - 00:33 #1
Det er forresten på en win 2000 server :)
Avatar billede ortrak Nybegynder
12. november 2000 - 04:12 #2
hvad sker der hvis du bare bruger regsvr32.exe?

/ortrak
Avatar billede amorion Nybegynder
12. november 2000 - 13:31 #3
Tror jeg oprettede det her i forkert kategori :)