Avatar billede monzter Nybegynder
17. marts 2003 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

O2Micro OZ6933 CardBus-controller

Hej...

Jeg kan ikke finde en driver til denne cardbus controller, jeg har søgt og søgt og søgt, men jeg kan ikke finde den, jeg ved at producenten er O2 Micro, men de har desværre ingen drivere på deres hjemmeside... Hvis der er nogen der har en link eller filen liggende så svar endelig...

Hilsen Esben!
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 19:33 #1
Avatar billede monzter Nybegynder
17. marts 2003 - 20:13 #2
Jeg har været derinde og se, men jeg kan ikke finde noget sted at downloade den... Plus at den skal helst virke til Win XP, og det tvivler jeg på at den gør, da den er til Win ME... Jeg glemte vist at sige at OS var Wim XP... Ups.. :)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 20:15 #3
OK , jeg prøver igen.*S*
Avatar billede monzter Nybegynder
18. marts 2003 - 18:52 #5
Hejsan fromsej! Der skal du se, lige det jeg skulle bruge, takker og bukke... Post et svar og pointene er dine!

Hilsen Esben
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 18:56 #6
Glæder mig at det var den rigtige.*S*