Avatar billede mathiash Nybegynder
17. marts 2003 - 18:16 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Site vurdering af www.mh123.amok.dk

Hej...

Hvad syntes i om www.mh123.amok.dk ???

Er indholdet OK???
Er designet OK???
osv.

Ps. Der kommer måske snart en slags community.

//Mathias
Avatar billede mazellan Nybegynder
17. marts 2003 - 18:20 #1
billedet på "enter site" er ikke det flotteste men meget god idee. når man kommer ind på siden tror man der er noget galt med den for det hele står i midten men det bliver bedre. logoet mh 123 er ikke så flot du skulle måske prøve at gemme din origina som en .gif, det fylder ikke så meget og det er bedre.
//mazellan
Avatar billede mathiash Nybegynder
17. marts 2003 - 18:22 #2
mazellan --> Jeg har også tænkt mig at få nogle på eksperten til at lave et banner.
Avatar billede mirakulix Nybegynder
17. marts 2003 - 18:23 #3
hvorfor overhoved lave en "enter site" det er da kun til irritation! du informere jo ikke om ulovligt eller krænkende indhold, så kan den jo være ligegyldig
Avatar billede mathiash Nybegynder
17. marts 2003 - 18:23 #4
Lidt flere point så, jeg kan få nogle gode svar/kommentarer.
Avatar billede snortop Nybegynder
17. marts 2003 - 18:25 #5
Jeg kunne ikke lige lide baggrundsfarven. Og så med sort tekst.. kunne godt være lidt svært at se engang i mellem.
Det var det eneste jeg lige bemærket :D
Kan godt lide Mouseover effekten!
Avatar billede mazellan Nybegynder
17. marts 2003 - 18:36 #6
der er ikke noget galt med dit logo andet end det er kornet og det har jeg jo skrevet til dig hvordan du løser, for det er et fedt logo.
Avatar billede fangel Nybegynder
17. marts 2003 - 18:37 #7
din side ser en lille smule fucked ud i Mozilla 1.3 ... ;)
http://exp.mfa.ath.cx/spm329908.png

har du overvejet at overholde HTML standarderne? du mangler at skrive <doctype>... hvis vi laver en override, så for du følgende fejl:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mh123.amok.dk%2Findex2.php%2F&charset=iso-8859-13+%28Latin+7%29&doctype=HTML+4.01+Transitional

Morten
Avatar billede thomaskleist Nybegynder
17. marts 2003 - 19:42 #8
Gud Hvor ser det bare elendigt ud
Avatar billede mazellan Nybegynder
17. marts 2003 - 19:55 #9
thomaskleist--> det synte jeg faktis ikke han kan bruge til en skid det du siger, du kunne måske prøv at sige hvad han kan gøre bedre og måske sige hvordanman gør det!
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
17. marts 2003 - 20:17 #10
thomaskleist-->Latterlig kommentar.....sådan en kommentar kan virkelig irritere mig, hvad er ideen med den??
Avatar billede thomaskleist Nybegynder
17. marts 2003 - 20:37 #11
Prøv at se din farve sammen sætning du bruger på siden og så bruger du alt for mange Hyperlinks. du skal højst bruge 7 jeg kan tælle 9. Prøv også at lave mindre layer inde på midten af skærmen. i 720x420 pixel. Hvis du virkelig vil bruge den grå farve så prøv en lyser. den er lidt dyster at se på. og til allersidst. så er det et link her du kan bruge til noget. http://www.rentadabo.nl/colorschemer.htm  Det er en stor hjælp..
og sørg for at alt virker som det skal og på alle slags browser
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. marts 2003 - 14:52 #12
dea_pg --> Siden kan ikke vises
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. marts 2003 - 14:52 #13
Ups! det er http://exp.mfa.ath.cx/spm329908.png der ikke kan vises!
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. marts 2003 - 14:57 #14
Jeg har tænkt på at få nogle fra eksperten til at lave en flash intro. Og så ville jeg spørge om de "designs" jeg har lagt ind er ok???

//Mathias
Avatar billede fangel Nybegynder
18. marts 2003 - 15:39 #15
mathiash => det er min egen comp. det ligger på, derfor virker det kun når min comp. er tændt, og det er den ikke mens jeg er i skole... det virker nu...

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
18. marts 2003 - 15:40 #16
det virker så ikke lige nu... DNS'en lukker for mine subdomains... måske senere...
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. marts 2003 - 18:05 #17
OK. Er det en god idé ed en flash intro???
Avatar billede robertk Nybegynder
19. marts 2003 - 16:46 #18
i netscape, ehh ligner det jahh noget der er løgn! *G* Men sådan syntes jeg sQ altid det er.. og man kan ikke leve op til alles krav.. Så go for it! ;)

/Robertk
Avatar billede fangel Nybegynder
19. marts 2003 - 17:36 #19
robertk => kig lige på denne tråd... http://exp.dk/spm/329881
snare IE der ikke kan leve op til kravene...

Morten
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. april 2003 - 13:51 #20
Så, jeg har da helt glemt at uddele points
Læg et svar!!!!!!
(Ellers snupper jeg bare pointsne selb :-P)
//Mathias
Avatar billede mazellan Nybegynder
18. april 2003 - 19:15 #21
her er et svar
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. april 2003 - 19:28 #22
Vi mangler mange endu :-D
Avatar billede mazellan Nybegynder
18. april 2003 - 19:30 #23
ja ja men du kan da bare give mig alle sammen, he he :)
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. april 2003 - 19:32 #24
Ja Ja, *LOL*
Jeg venter lige lidt og ser :-D
Avatar billede mazellan Nybegynder
18. april 2003 - 19:37 #25
ps jeg har lige set din nye side den er ok men jeg kan ikke lide at der er scroll på forsiden, se lige og få det væk. jeg ser den i 1024*768
mangler også lidt farver.
Avatar billede mathiash Nybegynder
18. april 2003 - 19:42 #26
Jeg ved det godt, syntes selv at den er meget grim :-D
Avatar billede mazellan Nybegynder
20. april 2003 - 12:08 #27
ok så se da at lave det om
=:)
Avatar billede mathiash Nybegynder
21. april 2003 - 08:26 #28
Nå, der er ingen der er interreseret i points så vi deler :-)
Og ja, jeg har lavet det om, burde være bare LIDT bedre.
Avatar billede mazellan Nybegynder
21. april 2003 - 12:05 #29
fed idee, så tager vi dem. det er blevet bedre syntes jeg. det skal nok blive godt når du får noget kød på.

god påske