Avatar billede leopold Nybegynder
17. marts 2003 - 16:42 Der er 11 kommentarer

Problemer med at aktivere Tv-out

Jeg har en Zitech Notebook A1300 med indbygget tv-outstik. Har hentet alle relevante drivers og har også snakket med nogle "tosser" fra virksomheden, hvor den er købt.......men ingen har indtil videre kunne være mig behjælpelig.

Jeg har de rigtige kabler......men intet fungerer....

Et skulderklap til den, der måtte have guldkorn til afhjælpening af mit problem  :-)

Mvh
Leopold
Avatar billede loonz Nybegynder
17. marts 2003 - 16:46 #1
Har du prøvet med TVTool ?
www.tvtool.de
Avatar billede c-holst Novice
17. marts 2003 - 17:48 #2
prøv en søgning her på eksperten, og se om andre har oplevet noget lignende. Der er mange ? angående tv-out
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. marts 2003 - 17:50 #3
Hvad er problemet? altså jeg kan godt læse det er omkring tvout. Men er det med at sætte kablet i for så skal det runde i computeren og den anden ende i tv'et
Avatar billede c-holst Novice
17. marts 2003 - 17:55 #4
du skal genstarte efter at du har forbundet det hele
Avatar billede nikulotu Nybegynder
17. marts 2003 - 21:43 #5
Opdatere grafikkortets driver på producentens hjemmeside efter du har forbundet alle kabler. Derefter højreklikker på skrivebordet, går i egenskaber og der skulle meget gerne være 2 skærme at vælge imellem
Har selv haft held med det
Avatar billede c-holst Novice
20. marts 2003 - 17:33 #6
hvordan går det
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2003 - 21:04 #7
husk at lukke dine spørgsmål, eller gå videre med dem hvis du stadig har brug for hjælp
Avatar billede c-holst Novice
18. april 2003 - 09:31 #8
lukketid
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 07:44 #9
så er det vist tid til at lukke eller kommer med lidt respons om hvordan det går
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 08:15 #10
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten

jeg kan mange tips som du kan have glæde af
Avatar billede c-holst Novice
03. januar 2004 - 22:24 #11
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten

jeg kan mange tips som du kan have glæde af