Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 18:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

powerpoint på Internettet

Hej alle,

JEg har brug for at afvikle en powerpointpræsentation på Internettet, er der nogle der kan hjælpe

Det rigtige svar få pointene
Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 19:20 #1
det haster.. hehe
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. november 2000 - 19:46 #2
Filer>gem som websted?
Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 20:05 #3
Det skal være sådan at alt animation kan køre regelmæssigt fra site på inet
Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 20:05 #4
Glemte jeg at sige, undskyld
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2000 - 20:55 #5
Den mest optimale løsning er at Streame Powerpoint fra en RTSP-server, men det er forholdsvist dyrt at få plads på sådan en server.
Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 22:16 #6
Kan du ikke forklare hvad en RTSP server er og hvordan man køber sig ind på sådan en?
Avatar billede markm Nybegynder
11. november 2000 - 22:23 #7
Du skal åbne power point og så laver den en mappe med alle dine filer. Så skal du bare uploade alle de filer den laver så skulle det lykkes, ellers spørg igen.
Avatar billede flax Nybegynder
11. november 2000 - 22:34 #8
det ved jeg godt, ligesom tommys svar. (Tommys svar er bedre end dit *G*) Jeg spurgte  bare forkert , ved nemlig at der er nogle typer af powerpoint animation der ikke vil / kan vises på nettet.
Avatar billede friiser Nybegynder
12. november 2000 - 13:55 #9

Jeg har prøvet det flere gange. Det eneste du skal gøre er at gemme dine præsentation som html. Herefter når den afvikles på internettet skal man bare bruge mellemrunstasten til at skifte billede. Ligesom der gøres normalt..
Held og lykke

~friiser~
Avatar billede flax Nybegynder
12. november 2000 - 14:38 #10
Ligesom tommyf har sagt gem -> som websted, så laver den selv html..

MEN der er noget animation den ikke vil køre..
Jeg skal have mere information om den RTSP-server..

Opretter et nyt spørgsmål.. Tommyf jeg skylder dig lidt point for ulejligheden og nikolajdu skylder jeg ogsåå hvis du vil forklare videre om den RTSP-server.

Jeg lukker nu og opretter et nyt og bedre formuleret spg
Avatar billede sofaen Nybegynder
29. marts 2002 - 02:06 #11
Jeg har en fil lavet i PowerPoint og jeg kan ikke finde ud af at gemme den som HTML så jeg kan indsætte den på min primitive hjemmeside lavet i FrontPage Express. Jeg er ny her så måske spørger jeg lidt dumt? Jeg er på intranet uden www, så der er måske problemer her? hvem kan hjælpe???