Avatar billede muleman Nybegynder
17. marts 2003 - 08:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte ipseccmd.

Hejsa.

På winXP cdén er der under \support\Tools en mulighed for, at installere et program der hedder Ipseccmd. Dette er ikke en del af XP´s standard installation. Jeg har installeret disse Tools på min XP box, men Ipseccmd vil ikke køre. Man kan se, at det lige påbegynder opstarten, men herefter forsvinder det bare igen uden nogen fejlmeddelelse eller noget.
Har prøvet at lave om på kompatibiliteten med samme resultat.
Har alle XP opdateringer og servicepacks.
Har naturligvis prøvet at geninstallere skidtet.

Er der nogen, der kan et lille trick??

På forhånd tak for hjælpen

Muleman
Avatar billede jimse Nybegynder
17. marts 2003 - 09:08 #1
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/prodtechnol/winxppro/proddocs/ipsecmd.asp

Så vidt jeg kan se køres det lidt ligesom en doskommando og skal bare have tilføjet parametre for at udføre det du ønsker.

Jeg vil tro hvis du står i et dosvindue og skriver ipseccmd /?
at du så for listet dine muligheder.
Avatar billede resten Nybegynder
17. marts 2003 - 09:13 #2
Prøv at skriv "Ipseccmd" i hjælp & support så får du en liste over det du ønsker på DK :)
Avatar billede muleman Nybegynder
18. marts 2003 - 12:31 #3
Hej jimse. Jeg ved ikke, om det er det rigtige svar på mit spørgsmål, men dit indlæg fik løst alle mine problemer, så tak for hjælpen!
ps. Der er jo også lidt mere stil over at side ved en promt istedet for et visuelt program... :))
Avatar billede jimse Nybegynder
18. marts 2003 - 12:39 #4
Tak for point og god arbejdslyst.