Avatar billede oeffen Nybegynder
16. marts 2003 - 23:22 Der er 2 kommentarer

Iomega tape250 problemmer

Er der noge der ved hvordan man for en iomega tape 250 tilsluttet floppy controleren til, at virke under windows xp??? jeg har haft den oppe og køre på en win 98 se, men jeg kan ikke få xp til, at finde den nå jeg vil køre den indbyggede sikkerhedskopireing i xp???

Jeg er helt lost såååå :)
Avatar billede flintstone Novice
17. marts 2003 - 13:32 #1
http://www.iomega.com/support/documents/11113.html

Prøv at læse lidt her. Det kan være det er en hjælp!
Avatar billede oeffen Nybegynder
19. marts 2003 - 10:03 #2
Hej Flintstone,

Jeg har været på iomega´s hjemmeside, men probelemet er (så vidt jeg har fostået :) at microsoft har fjernet qic80 standarden fra deres nt styresystemer siden nt4 og det derfor ikke længere er i deres hcl, men hvis der så var en der havde fundet en smutvej ville jeg blive glad, men du skal have tak for hjælpen.

mvh

oeffen