Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
16. marts 2003 - 22:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

E-mail programmer....

Hej alle

Ja jeg har jo set nogle amerikanske film, hvem har ikke det *GG* meeen det jeg efterlyser er et program til emails, hvor e-mails kommer poppende op med et brev og viser der er email, synes nemlig det er ret sjovt og amerikansk. Er der en der kender navnet på sådanne programmer??? Er lidt træt af de kedelige vi har herhjemme.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. marts 2003 - 22:26 #1
Det er AOL's egne programmer der gør dette og du skal have aol som udbyder for at kune dette, om der findes andre mail programmer der kan det samme ved jeg ikke, jeg har kun set det på aol
Avatar billede rashid Praktikant
16. marts 2003 - 22:46 #2
Avatar billede domino191 Nybegynder
17. marts 2003 - 01:30 #3
Har kikket på det. Det ser fint ud :-D
Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
20. marts 2003 - 11:50 #4
Jeg har kigget på Incredimail og det var nu ikke det jeg mente, meeen det har nogle af de funktioner jeg spurgte om og derfor beholder jeg programmet. Det var mere det som bufferszone skrev, men det kan jeg ikke få. Derfor deler jeg pointene imellem jer :-))
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 18:18 #5
Bare lige en bemærkning. Du skal ikke sætte lyde på, medmindre du sender til en der bruger sit eget POP3-Email-program hjemme. Det kræver Java-script, og det understøtter Web-mails som Yahoo, hotmail og andre ikke. Ellers fungerer det fint. God fornøjelse med det.