Avatar billede ronni112 Nybegynder
16. marts 2003 - 22:05 Der er 1 kommentar og
6 løsninger

Plindstrup.dk

Hvad syntes i om følgende ting:

Design?
Brugervenlighed?
Ide/koncept?
Er der for meget reklame?

www.plindstrup.dk
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 22:16 #1
pæn og enkel
den er nem at overskue
mht reklame er det ok , da den ikke bruger væsentlig ekstra tid til at åbne siden ,og de er plaseret så de ikke sparker en lige i øjnende som mange andre sider
Avatar billede snortop Nybegynder
16. marts 2003 - 22:21 #2
design: Kanske ok og behagelig
Brugervenlig: Ja, nemt og lige til.
Ide/Koncept: kunne måske bruger nogle andre ting ind kun jokes. Selvom jeg morede mig ganske kostelig over brevene ROFL
Er der for meget Reklame: Hvor? næ.. ikke så meget reklamme er hvor de skal være. Gemt godt af vejen :)
Avatar billede timealert Nybegynder
16. marts 2003 - 22:21 #3
Flot side. Det er stil over den :)

Designet er flot og gennemført og det er nemt at finde rundt.
Der er bare ærgerligt at reklamerne skaber så meget opmærksomhed om sig selv. Du skulle i stedet have nogle reklamer som ikke skifter så hurtigt eller som overhoved ikke skifter.

Du skulle de lyse grå streger som "opdeler" siden, enten fjerne dem eller stille dem over hinanden (på forsiden så stregen th for menu er lige over stregen th for "sponsorer")
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2003 - 22:23 #4
1. pænt og enkelt design du har lavet der.

2. savner måske lidt action i den menu du har, måske noget baggrunds skift så den man er over ser dybere ud end de andre

3. synd du bryder din ellers udmærkede menustruktur for en sponsor... gem reklamen og counteren i bunden istedet, og ryk dine partner links op istedet for.

4. endvidere ville jeg mene det var nok med en counter, og ikke 2 ?

5. ser ikke så smart ud under nyheder at du fortsætter teksten længere ud en designet går på undersiden.

mvh.
Questis
Avatar billede miss-g Seniormester
16. marts 2003 - 22:39 #5
Meget fin, men synes den skriger lidt i øjnene.... hvid baggrund, og lys orange. Det hvide er nok det værste.

Miss-g
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 22:48 #6
(1) Et flot og enkelt design

(2) Jeg synes at det er nogle rigtige gode farve du har valgt og at de spiller godt sammen

(3) Rent brugervenlighedsmæssigt så synes jeg at den øverst del er meget brugervenlig, den er let overskuelig, hvor i mod den nederste del (af forsiden) virker en lille smule rodet

(4) Istedet for at vise alle de nyheder, synes jeg du skal skrive noget relevant, hvad handler siden om etc ?

(5) Der er ikke for mange reklamer, synes bare at de skal "struktureres".

(6) Med hensyn til ide/koncept, synes jeg det er meget svært at finde ud af hvad ideen overhovedet er, og det er absolut ikke smart
Avatar billede ronni112 Nybegynder
16. marts 2003 - 23:20 #7
Så er der point fordelt lige imellem alle jer gæve mennesker ;-)
Jeg vil se om jeg kan ændre nogle af de ting i har sagt kunne gøres bedre....
Af ting jeg kan sige med det samme IKKE bliver ændret er forslaget til at droppe nyheder på forsiden og erstatte det med Facts....
Farverne bliver ikke ændret selvom farverne er lidt skrappe som en syntes :-)