Avatar billede atlanta Nybegynder
16. marts 2003 - 20:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nogle der ligger inde med displayed fra en pda?

evt fra en som ikke virker merer eller noget hvor skærmen stadig er i god stand..

evt hvis en kender et sted hvor man kan købe sådanne da jeg i realiteten kun har brug for noget der hedder ca 7*7/8*8cm

evt pris kan diskuteren
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. april 2003 - 14:45 #1
Jeg har en Palm Vx hvor skærmen virker, men digitizeren ikke rigtig vil mere (den har drillet længe, og vil nu pludselig ikke noget).

Interesseret?

/Rob
Avatar billede atlanta Nybegynder
17. april 2003 - 23:13 #2
hmm.. lyder da ikke dumt.. men kommer meget and på hvad du skal have for den.. for det er kun et fritids projekt som jeg vil leje med hvor jeg vil kaste den i fronten af mit kabinet i stedet for sådan et trivielt lcd display.. og det ville jo værer max for lir hvis man kunne lave noget tuch på :D .. men som sagt fritidsprojekt og jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. april 2003 - 00:13 #3
Har du nogen erfaring med den slags, eller idé om, hvordan du skal gribe projektet an?

/Rob
Avatar billede atlanta Nybegynder
23. april 2003 - 12:13 #4
hmm det finder jeg vel ud af :D.. det skal vel prøves.... du mener måske det ikke kan lade sig gøre.. ? jeg holder helt klart på når jeg får tid og lige får læst lidt om ide controling så burde det kunne lade sig gøre og kommunikere med den på floppy ide kablet.. men hvis jeg ikke kan få det til at virke så smækker jeg den bare på comporten det ville jeg bare undgå da det ser pænt grimt ud og der ingen udfordring er i :P
Avatar billede atlanta Nybegynder
23. april 2003 - 12:28 #5
Argh fuck jeg tænker jo hat.. det er en palm du har jo.. der er der jo "indbygget" tegne areal.. det kan jeg ikke bruge til noget.. skærmen skal som sagt side forand mit kabinet så det går jo ikke at man kan se et tegnefælt som jeg ikke lige har brug for heller :S .. jeg skal bruge en skærm som fx HPs hvor det bare er en firkantet skærm uden noget så jeg selv kan definerer mine evt specielle tegne arealer selvom jeg ikke lige har ´planer om sådanne.. jeg skal bare bruge så meget skærm som muligt :D
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 20:04 #6
Det var der så ikke :)