Avatar billede jokn Nybegynder
16. marts 2003 - 19:27 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Hvordan får jeg mit Tv-Out til at virke?

Jeg har et GF 4200 128 mb MSI osv osv... med tv-out.... hvad skal man gøre for at få det til at virke? kan ikke lige finde rundt i det med kablerne og hvor det skal sættes til osv osv :/ Håber på en at få en nem guide til at få det til at virke :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 19:35 #1
Egneskaber for skærm>indstllinger>avanceret>geforce4ti>valg af enhed> Husk at vælge Danmark Pal-G og "sammensat video-out"
Og du sætter bare den ene ende af kablet i grafikkortet(det runde) og den anden i tv'et (scart)
Avatar billede nikulotu Nybegynder
16. marts 2003 - 19:36 #2
Sæt TV-OUT Kablet til fjernsynet og opdater driveren til grafikkortet evt. www.nvidia.com og så skulle der når du højreklikker på skrivebordet være 2 skærme, derfra kan du vælge skærm
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 19:42 #3
Har du ikke menuen skal du lige hente denne her  http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09 hvis du har XP/2000
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_41.09 Hvis du har 98/ME
Avatar billede freekyzone Nybegynder
16. marts 2003 - 20:00 #4
det er ikke sikkert dit tv-out kan håntere s-vhs kablet. derfor er det sikrest at bruge det almindelige video-kabel.

Er der ikke et stik til video-in på dit tv eller video, skal du bruge et scart-stik hvor der er et video-in stik i enden af det.

Derefter gør du bare som geforce3  har beskrevet, og vupti... billedet er på dit tv.

2 fejl:

1 ved scartstik skal du slå hen på AV på tv-et
2 måske skal du ind i biosen og sætte noget op (men det er MEGET sjældent, og usandsyneligt)
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2003 - 22:27 #5
du skal huske at genstarte efter at du har sat kablerne i og tændt for dit tv. du skal sikkert vælge pal g, og hvis du skal se film på dit tv så prøv at tjekke det link der kommer om et øjeblik.
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2003 - 22:28 #6
http://www.eksperten.dk/spm/328259

prøv også at bruge søgefunktionen her på eksperten, der er mange gode råd
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2003 - 22:30 #7
>geforce3, undskyld det med pal-g
Avatar billede c-holst Novice
20. marts 2003 - 17:34 #8
hvordan går det med opsætningen
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2003 - 21:08 #9
husk at lukke dit spørgsmål, hvis du er færdig med at få hjælp
Avatar billede c-holst Novice
09. april 2003 - 20:16 #10
hallo, lukketid
Avatar billede c-holst Novice
25. april 2003 - 21:05 #11
2 uger er gået...har du stadig ikke fået det op at køre siger du bare til
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 07:45 #12
så er det vist tid til at lukke eller kommer med lidt respons om hvordan det går
Avatar billede jokn Nybegynder
21. august 2003 - 19:51 #13
jeg fikd et til at du :P