Avatar billede nikulotu Nybegynder
16. marts 2003 - 19:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problemer

Jeg har købt en 80 gb. Seagate ATA V.
Da jeg fik den, installerede jeg XP på den og efter at have opd. og der derefter gik koks i det ville jeg formatere, jeg fjernede partitionen, men kan ikke oprette en ny. Jeg har prøvet XP CD, Millenium Startdiskette og Partition magic 6.0 se. Ingenting virker?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 19:33 #1
hvorfor får du ikke lov at oprette en ny? Hvad er fejlmeddelsen?
Avatar billede nikulotu Nybegynder
16. marts 2003 - 19:43 #2
Den tæller f.eks. kontroller drevintegritet op til 99% og går derefter tilbage til 0, og tæller derefter forskelligt op til ca. 10-30 stk. meget mystisk, første gang jeg har set det?
Håber nogen kender problemet? Kan det være mit IDEkabel, det sider 100 % ikke løst, har checket
Avatar billede fromsej Praktikant
16. marts 2003 - 20:16 #3
Hvis du kun skal have bæstet formateret og måske FDISK , så prøv den her:
http://soreno.dk/freedos.zip
Det er kun FDISK og Format der virker , og vi ved ikke om den virker på så store diske.
Desuden er det en rigtig dum idé at svare selv og acceptere svaret , nu risikerer du der ikke er andre der kigger på det.