Avatar billede pesto Nybegynder
16. marts 2003 - 16:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hjemmeside program

hallo der skulle vel ikke være en som ved hvilket program jeg skal bruge hvis jeg vil lave min ejen hjemmeside,det skal være nemt og være på dansk (jeg er jo hel grøn inden for dette område)  jeg tæller minutterne intil jeg får et svar    :-))
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 16:37 #1
www.tsw.dk TSW webcoder er vildt godt:) finder lige et direkte link
Avatar billede timealert Nybegynder
16. marts 2003 - 16:37 #2
Hvad med at bruge MS FrontPage??

Det var det jeg brugte i starten :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 16:38 #3
Eller vil du have et der laver det hele for dig? Mener jeg også tsw kan.
http://www.tsw.dk/download.php4
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 16:45 #4
hvis du har publisher er det nemt og hurtigt at lave den deri
det er som at lave et fødselsdagskort og så bare bede den om at konvertere det over til en webside
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 16:47 #5
Stones webwriter - www.webwriter.dk
Avatar billede pesto Nybegynder
16. marts 2003 - 17:05 #6
ja tak men er der en bruganvisning jeg er helt NYBEGYNDER
Avatar billede bredker Nybegynder
16. marts 2003 - 17:11 #7
i publisher er der en trin for trin geid til at starte med så du kun skal ændre billeder og tekst , og ellers fortæller den dig løbende om hvad du skal gøre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 17:15 #8
Da jeg startede med at lave hjemmeside, var det i Stones Webwriter og jeg var lige så meget på bar bund som du sikkert er nu, så jeg kan ikke gøre andet end at råde dig til at kaste dig ud i det. Du kan jo reelt ikke lave noget galt, og du er bestemt den bedste lærermester.
Avatar billede pesto Nybegynder
16. marts 2003 - 23:35 #9
publisher har jeg ikke så det må være et af de andre programmer