Avatar billede tomb3 Nybegynder
15. august 1999 - 14:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DirectX7 Beta1 !!! ARGH hjælp !!!

Argh DX7 Beta1 sux!
Det da det kun er en beta, udløber den jo... og min er lige udløbet! Så hver gang jeg skal bruge DX til fx. videoer, spil, så popper den op en en åndsvag dialog box :( Det gør at jeg ikke kan starte spil :/ Jeg har fået en crack til Beta2, men er der nogen der har en crack til Beta1, der kan fjæne den dialog box ?

Eller noget jeg ville blive endnu gladere for; en forklaring, hvordan fanden man fjærner DirectX7 (og nej det kan ikke gøres i 'tilføj/fjærn programmer')

Hvis du kan hjælpe mig, så kontakt mig lige med det samme på ICQ: 16105999
eller mail: paul@cyberjunkie.dk

Mvh og på forhånd tak
Paul Sørensen
Avatar billede tomb3 Nybegynder
15. august 1999 - 14:43 #1
damn! en masse stener fejl *G*
håber i kan tyde det... skal nok læse det igennem index jeg sender næste gang

/Paul
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. august 1999 - 17:29 #2
Kan du ikke finde Beta 2 og installere den, og bruge cracket på den?
Avatar billede sticky Nybegynder
15. august 1999 - 17:32 #3
Hvis du finder den (beta 2), PLEASE fortæl her hvor jeg kan finde den, for jeg sidder med samme problem, og hvor kan jeg finde cracken til beta 2'eren?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
15. august 1999 - 18:11 #4
Sticky kontakt mig via ICQ, så får du den!
Jeg ved ikke hvor man kan hente DX7 Beta2... og jeg vil heller ikke have den! Jeg får snart DX6.2 håber den kan installeres overni DX7
Avatar billede lusk Nybegynder
17. august 1999 - 13:14 #5
Hjælp jeg har samme problem!!!!

Kan microsoft mon ikke hjælpe ?

Avatar billede tomb3 Nybegynder
20. august 1999 - 21:56 #6
'Mickeysoft' kan ikke hjælpe nej... for du kan ikke downloade DirectX7.x Beta x.x da den ikke er til 'folket' men til Beta-testerne! Hehe... men selvfølgelig er der nogle folk der uploader den til fri download. Såå se om i kan finde DX7B2 eller DX6.2 et sted på nettet... det burde løse problemet :)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
28. august 1999 - 20:42 #7
Jeg har formateret :o)
så er det problem løst
Avatar billede mj1980 Nybegynder
14. september 1999 - 14:26 #8
Det nemmeste at gøre, er, at sætte datoen på pc'en tilbage!
f.eks. et par år eller sådan noget .. det virker .. jeg har selv gjort det :o)
(dobbeltklik på ur ikonet nede i højre hjørne af skærmen og vælg "date" i pop up vinduet og sæt så tiden tilbage)
Avatar billede lusk Nybegynder
26. september 1999 - 12:13 #9
install den færdige ver. af dx7 så er det problem væk !
Avatar billede tomb3 Nybegynder
26. september 1999 - 16:40 #10
Ja selvfølgelig er det det.
Men da vi havde problemet var der ikke noget der hed DX7 Final
Avatar billede tomb3 Nybegynder
26. september 1999 - 16:41 #11
---------------------------------------
ADMIN... gider i ik ligr slette dette spørgsmål ?
---------------------------------------
Avatar billede sticky Nybegynder
26. september 1999 - 16:43 #12
du kan bare give dig selv pointene

/Sticky
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. september 1999 - 16:46 #13
Skriv et svar og acceptere det bagefter..
Avatar billede tomb3 Nybegynder
26. september 1999 - 16:49 #14
hehe ok