Avatar billede hyperman Nybegynder
16. marts 2003 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

D-Link 604 på TDC pro@ccess

Hej,

Jeg har nu TDC pro@ccess fra TDC internet, og jeg har haft det et stykke tid. Nu er jeg så ved at være godt træt af at min router er lukket og låst og vil derfor købe min egen.
Jeg ringede til TDC for at høre om jeg kunne bruge min egen router og det kunne jeg godt. Jeg overvejer nu hvilken en jeg skal købe og tænker på D-Link 604.

Jeg har hørt at der er nogle der har haft problemer med den og TDC internet, er der noget i det ?

Når jeg får routeren leveret, er det så bare at "plugge" den i istedet for min anden, og så kører jeg ?
Avatar billede riversen Nybegynder
16. marts 2003 - 14:02 #1
Hvad skulle det være for problemer? Kender en der kører 804 hos tdc uden problemer, så der burde ikke være noget der.

Du skal sætte routeren op. Sikkert pppoe hvor du skal skrive brugernavn kode etc...om den fra automatisk tildelt ip etc. Det hele står i manualen, og du har jo altid eksperten i en nødsituation :-)
Avatar billede kenp Novice
16. marts 2003 - 15:45 #2
hvis man har proaccess, så skal man ikke indtaste noget brugernavn og kode eller noget.

Men du skal indtaste de IP oplysninger du har fået fra TDC, da det ellers ikke vil virke, proaccess er leveret med 1 fast ip
Avatar billede hyperman Nybegynder
16. marts 2003 - 23:25 #3
tak for svar
Avatar billede hyperman Nybegynder
16. marts 2003 - 23:26 #4
kenp: Lav lige et svar, så får du 30 point..
Avatar billede kenp Novice
17. marts 2003 - 08:39 #5
:) svar