Avatar billede md_craig Nybegynder
16. marts 2003 - 13:52 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Design vudering/hjælp... (whos got my muse?)

Jeg sider og er i gang med at lave et design til en side jeg vil lave...

Indeholdet på siden vil være en håndfuld hjæmmeside designs som skal sælges, og noget hen alla det...

jeg er kommet så langt her, indtil videre: http://www.it-links.dk/Design.jpg

Men jeg er bare ikke tilfreds, og jeg har misten min "muse" så jeg ikke kan få nogle rigtig gode ideer...

jeg vil gerne have:

1: Vurdering af http://www.it-links.dk/Design.jpg.
2: Nogle ideer til hvad der kan gøres bedre.
3: Hvad det første er i tænker på når i ser siden.
4: Hvad vil få jer til at tænke på hjemmeside design.
5: Evt. hvad i lige ellers kan finde på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 13:55 #1
Hvorfor så småt?
Avatar billede md_craig Nybegynder
16. marts 2003 - 13:57 #2
Det skal optimeres til 800 x 600, og så skal det bygge på en Iframe...
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
16. marts 2003 - 14:00 #3
Nu skal det lige siges, at jeg ikke er nogen special design haj, men my 4 cents..

Det første jeg lige tænker på er dine farve valg,, rød, lyslilla, lilla og gullig...
syntes eksempelvis at den røde måske ikke passer så fandens godt ind..

du kunne lave sådan så den optimerer "automatisk" trækker selve "feltet" sådan så den ikke kun ser pæn ud på en 800* 600 ... for folk med 1600*1200 vil de jo få et lille felt oppe i venstre hjørne.... :-(

men ellers syntes jeg den ser ganske spændende ud, kan godt lide ideen med malerpænslen og lidt sql kode i baggrudnen...

Kim
Avatar billede md_craig Nybegynder
16. marts 2003 - 14:24 #4
Kommentar: kimjdoek

Den skal centreres, så den havner ikke i det ene hjørne... men indtil videre bliver der kun en til 800 x 600... måske der bliver lavet en til 1280 x 1024... men det bliver ikke her og nu...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 14:30 #5
(1) Logoet passer slet ikke ind til designet

(2) Ellers virker design meget enkelt og overskuelig

Det er MEGET svært at vurdere noget, når der ikke rigtig er noget indhold/funktion på siden
Avatar billede md_craig Nybegynder
16. marts 2003 - 14:32 #6
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 14:32 #7
Det ser bedre ud
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. marts 2003 - 14:36 #8
designet er ok, men din databaseforbindelse til Access, skulle være lidt mere grå, så det falder lidt mere ind i det andet.
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
16. marts 2003 - 14:53 #9
ja meget bedre nu!
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. marts 2003 - 20:35 #10
så skete der en del mere med designet...

http://www.it-links.dk/Design6.jpg
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
17. marts 2003 - 20:50 #11
Ja den er ved at være flot, og du har også fået den opdateret til en større skæm det er lækkert nok... bare synd for os med 1400*1050 eller større :-)

men hvis du selv har designet den grafikdel i toppen og bunden, og har tænkt dig at lave den slags for dine kunder syntes jeg det er rigtigt godt, men hvis ikke ... så måske lidt snyd(hvis du har "lånt" det)

Kim
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. marts 2003 - 21:34 #12
Det bliver bedre og bedre
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. marts 2003 - 22:02 #13
Svar: kimjdoek

I kommer i anden række, tror jeg laver en version af den til 1280 x 1024... men jeg vil først være helt ferdig med den her, og ligge den op inden...

Grafiken i toppen er lavet i 3D Mark Max, og ja af Min selv... det eneste jeg ikke selv har lavet er fladskærmen... ;oD
Avatar billede md_craig Nybegynder
18. marts 2003 - 12:57 #15
Avatar billede md_craig Nybegynder
28. marts 2003 - 10:01 #16
Hmmm... nå ja det kom der ikke mere ud af... men tak for hjælpen til jer som hjalp...