Avatar billede djarny Nybegynder
16. marts 2003 - 13:00 Der er 3 kommentarer

Install fra cd crasher

Jeg har liiige installeret Windows2k, og updateret alt hvad der opdateres kan, inde på windowsupdate. Men når jeg vil installere f.eks. et spil fra en cd, crasher setupfilen, ligemeget hvilken cd jeg sætter i. Det er som om den ikke kan komme til filen hurtigt nok på drevet, og så bare melder fejl. Jeg kan jo selvfølgelig installere det på min anden, og så overføre filer og regstrings, men det er alt alt for omfattende. Så hvad kan jeg evt. gøre?
Avatar billede fromsej Praktikant
16. marts 2003 - 13:05 #1
CDern virker på den anden PC?
Så prøv at bytte drevene.
Avatar billede djarny Nybegynder
16. marts 2003 - 13:06 #2
Drevet virker fint... jeg har jo lige installeret 2k. Kan også sagtens overføre.. bare ikke installere fra drevet... fejlen må ligge i 2k så?
Avatar billede fromsej Praktikant
16. marts 2003 - 13:16 #3
Ja , det vil jeg tro.
Prøv Start->Kør SFC /scannow
Win2K CDén skal være i drevet.