Avatar billede lynet Nybegynder
16. marts 2003 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Latitude c640

Hey.
Her på det sidste er keyboardet på min c640 blevet dårligere, og dårligere. Nu kan jeg slet ikke bruge nogen af tasterne.

n, m, space, alt gr, pil-tasterne, er helt døde..

Jeg har ikke haft den skilt ad eller noget, nogen der har en ide om hvad det kan være? og en eventuel løsning?
Avatar billede fromsej Praktikant
16. marts 2003 - 12:18 #1
Kontakterne er blevet snavsede.
Pil tastaturet fra , og skil det forsigtigt ad , helt ind til printpladen.
Tør alle kontaktpunkter af med lidt sprit på en klud , forsigtigt , vask dine bogstavknapper i sulfovand , lad hele baduljen tørre og saml det igen.*S*
Avatar billede mickey777 Nybegynder
16. marts 2003 - 12:29 #2
Har du stadigvæk garanti?

For så ring til dell, i fromsej's løsning skal man være fingernem :-)
Avatar billede hanzi Nybegynder
16. marts 2003 - 15:01 #3
Kan også være signalkablet fra tastaturet som sidder løst og ikke tilslutter helt til bundkortet. Var det der var galt sidst jeg havde problemer med en Latitude. Det kræver naturligvis en smule adskillelse og samling, men ikke noget problem, hvis du er blot lidt fingernem.

/Hanzi
Avatar billede lynet Nybegynder
16. marts 2003 - 18:14 #4
Jeg har nu haft keybordet skilt ad helt ind til printet, tøret det af med sprit. men det har dæsvrre ikke hjulpet, har også prøvet at trylle stikket helt ned, men hjalp heller ikke noget, nogen der har andre ide´er ??

- eller havd om man kan købe et nyt keyboard, og hvad det evt. koster ??
Avatar billede lynet Nybegynder
24. marts 2003 - 13:55 #5
ingen af jeres svar gav pote desværre
ellers tak for hjælpen :)

har bestilt et nyt keyboard fra dell, nu må jeg se når det kommer om det hjælper!
Avatar billede lynet Nybegynder
24. marts 2003 - 13:55 #6
:)
Avatar billede lynet Nybegynder
28. april 2003 - 12:30 #7
keyboaradet ankom fra dell, og virker perfekt..

underligt!