Avatar billede mazik Nybegynder
15. marts 2003 - 23:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Send mail mens Outlook er lukket?

Hejsa...

Hvis jeg klikker på et link på nettet for at sende en mail fx: support@sprithuset.dk lukker Outlook min editor op og jeg kan skrive løs. Bemærk at selve Outlook er lukket, men når jeg så vil sende mailen sender Outlook den ikke før næste gang jeg trykker på "Send/modtag" knappen :-( Kan det lade sig gøre at få den til sende med det samme uden jeg behøver at lukke selv Outlook op hver gang?

Mikael
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. marts 2003 - 23:49 #1
Ja. Det kan det godt. Du skal vælge "Send så snart der er forbindelse".
Vælg Funktioner->Indstilliner->Post indstillinger (oversat fra US, så teksterne er måske lidt anderledes).

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. marts 2003 - 23:49 #2
Bruger du forresten ADSL eller modem til din forbindelse?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 23:49 #3
funktioner ->  indstillinger -> fanebladet send -> Ved afsendelse .. sæt hak ved send straks
Avatar billede bredker Nybegynder
15. marts 2003 - 23:50 #4
funtioner>indstillinger>send
se efterat der er flueben i "send meddegelser straks"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 23:52 #5
bredker >> er allerede skrevet
Avatar billede mazik Nybegynder
15. marts 2003 - 23:54 #6
-/jpvj/- > ADSL

</jakobclausen/- > Der er ikke noget faneblad der hedder Send ???
Avatar billede bredker Nybegynder
15. marts 2003 - 23:59 #7
jacobclausen>> det kan jeg se , vi har skrevet den samtidigt , men du kom først med at opdatere
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 00:04 #8
nu sidder i jo bare og forklarer at mailen bliver sendt når der er forbindelse - for at få forbindelse er han jo nødt til at logge på mailserveren, og så duer jeres løsning ikke :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 00:06 #9
Min vejledning er vidst til Outlook Express i stedet for. Hvis du bruger det er det nemt at få den til at sende med det samme
Avatar billede mazik Nybegynder
16. marts 2003 - 00:10 #10
-/john_stigers/- Har ret! Jeg troede også ligesom at det fremgik i mit svar?

-/jacobclausen/- Hmmm... Det er jo ikke under kategorien: Outlook Ekspress
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 13:41 #11
"Kan det lade sig gøre at få den til sende med det samme uden jeg behøver at lukke selv Outlook op hver gang?" Hertil er svaret nej.
Avatar billede mazik Nybegynder
16. marts 2003 - 16:40 #12
john_stigers > Sådan det var jo bare lige det svar jeg ledte efter :-) du skal da ha point!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2003 - 16:44 #13
Jeg takker :)

Hvis i stadig mener i har ret, må i hellere end gerne bevise det, så deler jeg point ud :)