Avatar billede abemanden Nybegynder
15. marts 2003 - 18:31 Der er 19 kommentarer

Hvad er det her for noget?

Hejsa.

Jeg har hørt og set at der er mange kloge mennesker her inde, men prøv lige at tjekke dette link:

http://www.outwar.com/page.php?x=548457

Er der nogle der ved hvad det er for noget fordi jeg får det hele tiden sent til min e-mail og det er pisse irreterende.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 18:37 #1
Det er en side hvor du kan spille et eller andet sted, og mailen du har sendt ud er spam.
Avatar billede abemanden Nybegynder
15. marts 2003 - 18:58 #2
jeg har ikke sendt nogen mail ud! men jeg modtager konstant en mail med det der skod link i!
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2003 - 19:13 #3
Så lav en meddelelsesregel der sletter mail´s fra den adresse fra serveren.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 19:18 #4
Spam, der modtager man mail fra personer/virksomheder som du ikke har haft kontakt til, altså de sender en mail ud til en masse forskellige adresser. Hvis der i mailen står at du kan melde dig ud af servicen, er det bedste nok ikke at gøre noget, da du på den måde vil modtage flere beskeder.
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 19:56 #5
Jeg har  lige smidt en spamanmeldelse på det brugernavn, inde på outwar :)
Avatar billede abemanden Nybegynder
15. marts 2003 - 20:01 #6
har fundet ud af det nu.....jeg tror det er i orden....men jeg vender tilbage hertil hvis det sker igen....på forhånd tak:)
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 20:01 #7
Har iøvrigt også lige givet abemanden en anmeldelse her på eksperten, eftersom jeg er ret sikker på at det link går direkte til hans egen brugerkonto på outwar.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 20:41 #8
abemanden >> Du skriver at du vil vende tilbage hvis det sker igen, spam er jo desværre noget som er meget svært at undgå og du kan derfor vende tilbage i en uendelighed.

Har du fået svar, for så kan du jo lukke her.

Popsy >> Hvad er din begrundelse for den påstand?
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 22:59 #9
jakonclausen> Ingen begrundelse, ser det blot ca .100 gange pr dag på irc!

Tænk dig lige om! : "men prøv lige at tjekke dette link: http://www.outwar.com/page.php?x=548457"

hehe, hvor mange gange clickede du?

Du har sikkert været med til at skaffe ham en del kunder, ydermere havde han da jeg klikkede omkring 14 clicks, dvs. at linket er nyt, og ikke noget han.: "hele tiden sent til min e-mail og det er pisse irreterende. "

Tænk jer lige om, det koster ikke noget :D
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 23:01 #10
Nu var jeg nr. 17 der klikkede, hallo hvor må det link altså være gammelt :)
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2003 - 23:05 #11
Hvis ikke det var hans eget link, og han havde clicket på det, er jeg ret sikker på at han havde givet os det uden ref. til sidst! :)

Ydermere hvis han fik det hele tiden tilsendt, og man går ud fra at han ikke er den eneste, ville der nok være flere clicks derinde? :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 23:07 #12
Jamen jeg er da enig med dig
Avatar billede popsy Novice
16. marts 2003 - 00:11 #13
Rart, det sker sq ikke så tit :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 00:42 #14
Nå nå nu synes jeg at du skal være flink
Avatar billede popsy Novice
16. marts 2003 - 01:15 #15
hmmm, jeg skrev da.: :) ?

Jeg er som regel flink, synes jeg selv ;-)

Jeg kan aldrig huske hvem jeg har været uenig med før i tiden, så hvis du tænker på noget i den retning, så er jeg blank!!! :)
Avatar billede abemanden Nybegynder
16. marts 2003 - 09:40 #16
haaaallllloooooooo hvis det der pis link var mit ville jeg ikke komme og spørge hvad det var for noget....så ville jeg bare have bedt jer klikke på det....men hvis folk klikker på det link der, hvad hjælper det så ham der har sendt det ud??? får han penge for hver gang folk klikker på det eller hvad???
Avatar billede abemanden Nybegynder
16. marts 2003 - 09:42 #17
jeg har fået det link sendt til mig 7 gange nu men sletter jo bare posten hver gang den kommer...jeg gider sku da ikke klikkke på det hver gang for jeg vidste ikke engang hvad det var for et link!!!!!!!!!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2003 - 10:00 #18
abemanden >> Hvilket mail program bruger du, for du kan jo bare sætte en regel op, så den sletter automatisk
Avatar billede abemanden Nybegynder
16. marts 2003 - 18:39 #19
jeg bruger outlook