Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 03:16 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Okay...here we go..

Ja så prøver jeg lykken. Riv nu ik hovedet af mig. Jeg er ik Html guru *G*
http://dust.subnet.dk

Hvad sys du/i om det? =)
Avatar billede dudal Nybegynder
11. november 2000 - 03:19 #1
Punkt 1..... Drop alert boksen.......  Den har intet formål ud over at forskrække brugeren. :-)

/Jesper
Avatar billede dudal Nybegynder
11. november 2000 - 03:20 #2
Punkt 2

Jeg vil forslå at du finder en tekstfarve med lidt mere kontrast til baggrundsfarven. Og sidst vil jeg foreslå at du bruger enten Arial eller Verdana som skrifttype.

/Jesper
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 03:21 #3
Den er fjernet =)
Avatar billede dudal Nybegynder
11. november 2000 - 03:25 #4
Tak tak tak... :-) Jeg har et eller andet voldsomt had overfor nytteløse popup-bokse. :-)
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 03:26 #5
Forstår jeg nu godt. *DING!* Argh hader den lyd

=)
Avatar billede stump Nybegynder
11. november 2000 - 03:53 #6
Det er en ok hp du har, men de banner du har toppen vil jeg droppe, hvis jeg var dig... de tager en krig og en formiddag om, at loade ind hvis ikke lige du har en hurtig forbindelse...
Hvis du gerne vil have de banner på, så læg et eller to banner, der ikke fylder for meget...

Keep up the good work.:-)

knuz
stump
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 08:00 #7
tak tak =)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. november 2000 - 08:31 #8
Pæn side, der er lige det som dudal siger med tekstfarven, ellers nydelig.

Counter-Strike 7.1 Full, kan jeg downloade, \"siden kan ikke vises\"
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 08:57 #9
Yeah...sorry about that =(
V1.0 er jo kommet så denn gamle er fjernet...
Må lige huske at få fjernet linket oxo...
Thanx =)
Avatar billede blood Nybegynder
11. november 2000 - 12:13 #10
Screenshots fra MAC´s server

1 Siden er da meget fed
2 LÆG ALDRIG BMP BILLEDER UD PÅ NETET (de fylder får meget)
3 de jpg billeder fylder ox for meget

jeg har været så vennelig at konvitere dine pic til gif og du kan hente dem her inden for en halv time

http://212.242.234.73/gif/
Avatar billede blood Nybegynder
11. november 2000 - 12:14 #11
det gør siden hurtiger at hente
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 16:07 #12
Thanx....men kan ik hente dem =(
Avatar billede dust Nybegynder
11. november 2000 - 16:08 #13
Btw. så bliver de ik i bmp på det færdige site :)
Det her er kun en test indtil jeg får mit webhotel og har muligheden for asp osv ....
Avatar billede denboj Nybegynder
11. november 2000 - 17:12 #14
læseuvenligt er min umiddelbare vurdering
Avatar billede mick_j Nybegynder
13. november 2000 - 12:26 #15
Som andre har nævnt, så er kontrasten mellem skrifttype og baggrund ikke god (Har man lav brightness på sin monitor, kan man næppe se skriften overhovedet). Mht. BMP er det også værd at notere, at ikke ret mange browsere umiddelbart kan bruge dette format. Brug GIF, PNG eller JPG istedet.