Avatar billede taske Nybegynder
15. marts 2003 - 09:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

overføre mail fra 98se til xp???????

jeg har købt ny maskine hvor der er windows xp pro på, jeg tog så harddisken fra den gamle maskine som kørte 98se for at overføre det som skulle gemmes. MEN da jeg i outlook express pegede på den gamle mappe ned mail kunne den ikke se dem æv æv æv, der er forskel på fil-efternavnet i outlook express 98se og xp pro. hvad gør jeg?? begge maskiner kører endnu.

Hilsen Torben
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. marts 2003 - 09:03 #1
Har du trykket "vis alle filer"? Jeg kender ikke 98se' mail system så jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. marts 2003 - 09:15 #2
søg på *.dbx og husk at slå vis skjulte filer til.
Avatar billede cdc Novice
15. marts 2003 - 10:59 #3
du skal importere dem
Avatar billede taske Nybegynder
15. marts 2003 - 12:48 #4
det var lidt af det hele.
det virker nu!
jeg fandt et link som forklarede det hele
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;313055
Tak for hjælpen
Hilsen Torben
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. marts 2003 - 02:48 #5
Hej taske. Er lige kommet hjem fra byen og set dit svar. Er godt nok ikke med ang. dit spørgsmål, men kan alligevel ikke lade være med at komme med kommentar. Du har fået hjælp både af geforce 3 og james t dk samt cdc, men hvad gør du acceptere dit eget svar. det de alle skrev til dig var rigtigt, men du vælger den billige løsning at accepterer dit eget svar. Du glemmer at tænke på at der er personer som bruger sin fritid på at hjælpe dig, bare for at blive røvrendt i sidste ende, alt for mange af den slags, og man gider bare ikke mere at hjælpe. Håber ikke at du får brug for hjælp en anden gang, for så er det ikke sikkert at vi gider at hjælpe dig. Du bruger lidt af det hele og i stedet for at give alle 3 point snupper du det hele selv. Skam dig.