Avatar billede the_boss.dk Nybegynder
15. marts 2003 - 00:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner/lukker jeg porte i IPtables f.eks. port 3000??HJÆLP

Hvordan åbner/lukker jeg mine porte i Iptables f.eks. hvis jeg vil åbne port 3000 og jeg ved den er lukket hvordan åbner jeg den så? og tilsvarende hvordan lukker jeg den igen??

på forhånd tak

Med Venlig Hilsen

THE_BOSS.DK
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. marts 2003 - 01:46 #1
Du kan gå i kontrolpanelet - netværksindstillinger - højreklik på din forbindelse - egenskaber. Marker Tcp/ip - egenskaber - avanceret - fanebladet indstillinger - egenskaber. Nu kan du tilføje porte som skal lukkes eller åbne porte.
Avatar billede langbein Nybegynder
15. marts 2003 - 02:27 #2
Kontrolpanel og høyreklikk er vel for Windows XP / 2000 ikke for Linux.
Iptables er vel for Linux og ikke for Windows.
Det er vel ellers bare lov til å opprette et spørsmål en gang (uten at jeg ellers har noe med det å gjøre.)
Avatar billede the_boss.dk Nybegynder
15. marts 2003 - 15:40 #3
takker
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. marts 2003 - 03:04 #4
Hvad takker du for? Mit svar så gav du altså dig selv point. Hvis du ikke kunne bruge mit svar som ellers var rigtigt hvad var så det svar du gav dig selv poin for? Vel mit svar var i Windows og ikke i linux. Hvis du har et svar så skriv selv det korrekte svar som du accepterer. Hvis en anden spørger engang går ind og søger på flere af dine ord, får han bare denne besked: takker, og hvad kan de bruge det til?