Avatar billede jmguti Nybegynder
14. marts 2003 - 22:50 Der er 5 kommentarer

Kan man ændre filer der bruges til undertekster.

Jeg er lige begyndt at se mine Xvid film med undertekster. Men jeg kan ikke finde ud af at benytte (rar) filer. Kan jeg lave dem om til en anden slags fil. F.eks til en (txt) fil som jeg ved hvordan man bruger. Jeg afspiller mine film i BSPlayer. Håber i kan hjælpe
Avatar billede sprutnik Nybegynder
14. marts 2003 - 22:54 #1
Avatar billede linuxchristian Nybegynder
14. marts 2003 - 23:03 #2
Sub filer kan vises i (txt)...du kan også bare downloade winrar (søg på google)
Avatar billede bentn Nybegynder
15. marts 2003 - 00:19 #3
Avatar billede jmguti Nybegynder
15. marts 2003 - 00:49 #4
Troede jeg selv frit kunne bestemme hvor mange point jeg ville give. Men kan godt se spørgsmålet var for let til 1oo p. Ville bare gerne have et hurtigt svar. Sorry
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
15. marts 2003 - 10:19 #5
Jeg er begyndt at bruge en player som hedder Crystal player, den kan hentes på www.doom9.net og den er kanon.
Til at redigere subs med skal du bruge Subtitle workshop, hentes samme sted og som skrevet ovenfor skal du først pakke dem ud med WINRAR