Avatar billede simit Nybegynder
10. november 2000 - 20:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvis du skulle...

Hvis du skulle bruge en søgemskine til andet end at søge efter diverse hjemmeisder, hvad ville du så have at den skulle tilbyde dig f.eks.:
- Chat
- Nyheder
- Jokes

Jeg håber du kan komme med nogen seriøse forslag.
Avatar billede 12tri Nybegynder
10. november 2000 - 20:56 #1
nyhedsbreve md godt indhold, som jubii.
ikke chat dem bruger jeg aldrig.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
10. november 2000 - 20:57 #2
hej simit.....

Fx. Egne links .. Sådan man kunne tilføje egne fortrukne...

Vejret ...

SMS...

Onlinespil....

Og lign...

-Anders
Avatar billede simit Nybegynder
10. november 2000 - 21:01 #3
Hvilke slags online spil?
Avatar billede simit Nybegynder
10. november 2000 - 21:05 #4
Hvad er vigtist for dig:
At søgemaskinen ser godt ud eller at den indeholder masser af hits?
Avatar billede simit Nybegynder
10. november 2000 - 21:06 #5
Undskyld stave fejl
Avatar billede 12tri Nybegynder
10. november 2000 - 21:08 #6
at den virker godt, og finder det man søger efter, alt andet komer i anden række
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2000 - 00:15 #7
Simit er du ved at lave en søgemaskine. En søge maskine kunne f.eks. findes på en MultiStartside.
Avatar billede simit Nybegynder
11. november 2000 - 10:59 #8
kharder --> Ja det er jeg.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2000 - 13:06 #9
Er der noget som er anderledes ved din set i forhold til f.eks. jubii , yahoo eller altavista?
Grunden til at jeg spørger, er at jeg har en multistartside i støbeskeen.
Avatar billede simit Nybegynder
11. november 2000 - 18:11 #10
kald mig bare dum, men hvad er en multistartside?
Avatar billede simit Nybegynder
11. november 2000 - 18:17 #11
kharder --> Set i forhold til Jubii finder man hvad man søger efter.
Den indeholder et download center.
Jeg tjener ikke penge på den og det må man sq da sige er anderledes!!!
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2000 - 18:27 #12
En Multistartside ja det  vil jeg gerne komme nærmere ind på , men ikke lige her. ;o), men den kan blive en meget centralt startside på internettet.

Et downloadcenter?

Penge det kunne du jo komme til at tjene på den, blot det ikke er noget, som du forlanger her og nu.

Avatar billede belso Nybegynder
13. november 2000 - 12:00 #13
Jeg ville under ingen omstændigheder bruge en søgemskine til andet end at søge efter diverse hjemmeisder... Vil jeg noget andet så går jeg bare derhen hvor de kan det...
Avatar billede simit Nybegynder
13. november 2000 - 14:58 #14
Jamen hvis nu denne søgemaskine er god kan \"det\" og det er godt!
Avatar billede simit Nybegynder
13. november 2000 - 15:01 #15
prøver igen.
Hvis nu denne søgemaskine godt ken \"det\"
Avatar billede simit Nybegynder
13. november 2000 - 15:02 #16
ken = kan