Avatar billede mouse3 Nybegynder
14. marts 2003 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opti lydkort

Min driver til opti 931 lydkortet har mistet sine data, er der nogen der kan fortælle mig, hvor man kan downloade en ny driver?
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. marts 2003 - 17:46 #1
Windows?
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. marts 2003 - 17:47 #2
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. marts 2003 - 17:47 #3
svar
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. marts 2003 - 17:48 #4
Måske skulle du lige oplyse hvilket OS?

Men søg på google - det flyder med drivere til OPTI 931 :-)

JP
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. marts 2003 - 17:48 #5
hmm
Avatar billede mouse3 Nybegynder
15. marts 2003 - 12:28 #6
sorry jeg tror jeg har lavet en fejl, den driver jeg har hentet, kan den ikke bruge, kan det passe det er en driver der hedder opti Audio 16?
Avatar billede renekok Nybegynder
16. marts 2003 - 21:11 #7
Opti har en kedelig tendens, der er én vej til at hente deres drivere.
Ud med lydlortet, se hvad der står på chippen, notér ned, skriv i søgeruden hvad du fik på dit papir, og det skulle hjælpe. Opti laver ikke selv deres lydkort mere, men er overgået til kun at levere selve lydchippen, så det er den vej jeg plejer at score deres drivere. Det stod engang på deres homepage, og det har jeg siden rettet mig efter.......Desværre kan man ikke altid komme ind på de links man støver op, så det kræver sin tålmodighed...
Good luck..
René.:-))