Avatar billede fuzion Nybegynder
14. marts 2003 - 15:21 Der er 5 kommentarer

inrafrød på bærbar

det element der skal være i kontrolpanel "trådløs forbindelse" er der ikke. Jeg har prøvet at fjerneog tilføje den IR enhed mange gange, men uden held-
+
jeg vil have forbindelse med min telefon over infrarød, og når jeg sætter pc'en til at tilslutte, så siger den at der er et andet program der optager IR.. men ak, det er der bare ikke...
er der nogen der ved hvad man i sådan en situation foretager sig ?
jeg kan oplyse om at elementet i kontrolpanelet HAR været der engang for lang tid siden, og at jeg ikke siden da har skiftet OS..
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2003 - 15:26 #1
Måske er det IRQ'en som bliver brugt til et andet stykke hardware. Måske et grafikkort, lydkort eller netkort.
Prøv at skrive msinfo32 i "run" og check dine IRQ'er
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2003 - 15:29 #2
check under: Hardware resources -> Conflicts/sharing
Avatar billede fuzion Nybegynder
14. marts 2003 - 15:59 #3
ok..
IRQ 3  IrDa fast infrared-port
og i konflikter/deling er det kon IRQ 11 der er i brug, det vil så sige at der ikke er noget galt med min infrarøde port så !?
er der andre forslag ?
Avatar billede fuzion Nybegynder
14. marts 2003 - 16:10 #4
stavekontrol: kon = kun
Avatar billede fuzion Nybegynder
07. november 2005 - 23:11 #5
jeg lukker lige den her