Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 21:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ANTI-SIDE SJOV

Jeg sidder her og skal lave en SJOV ANTI SIDE om en person , men hvilke menuer den skal indeholde er jeg lidt blank , er der ikke nogle af jer som har nogle fede/sjvoe ideer ? ;D bare fyr løs så ....!
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 21:29 #1
Hvad mener du?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 21:35 #2
ja nogle sjove menuer som fx billeder og om personen <-- men det lyder jo ikke særlig sjovt :-/
Avatar billede krisse005 Nybegynder
13. marts 2003 - 21:36 #3
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 21:37 #4
Det jeg mener er, skal du tage pis på en eller hvad?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 21:43 #5
backside, ja det skal jeg - og personen er også selv med på den så bare rolig der er intet der :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 21:46 #6
krisse005 - det er ikke den slags jeg er ude efter :)
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 21:49 #7
Ok, så er jeg med.  *G*
Men det er jo svært at vide hvad du vil gøre, og hvordan.
Måske lidt inspiration her:
http://engen1.subnet.dk
Avatar billede backside Nybegynder
13. marts 2003 - 21:55 #8
Kan du diske op med billeder der er pinlige, dog ikke stødende, for vedkommende vil det jo være et oplagt emne at inkluderer.
Der er jo altid fedt at se andre dumme sig.
Avatar billede krisse005 Nybegynder
13. marts 2003 - 21:57 #9
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 21:58 #10
Ehhe ja havde også tænkt påat smækkede bilelder af personen op på hp'en ... men skal lige have dem og så manipulere :D

krisse005 >> Du er helt gal på den , det er ikke sider jeg har brug for :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 22:02 #11
Men tror bare jeg lukker så :) har selv fundet ud af en hel del ..... =)