Avatar billede stigpedersen Nybegynder
10. november 2000 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

dvalefunktion

Min dvalefunktion virker ikke (har aldrig gjort det).Når jeg lukker ned gemmer den, men når jeg starter op standser den i indlæsningen af styresystemet.Ved reboot spøger win2k så om den skal slette genindlæsningen og fortsætte til bootmenu
eller om genindlæsningen skal forsøges fortsat (med samme resultat).
Jeg har kigget lidt på Bios, er der noget her jeg har overset??
Ps. jeg har dual bootmenu .
Avatar billede nopper Praktikant
10. november 2000 - 17:16 #1
Lytter
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. november 2000 - 18:02 #2
Det kan være fordi at dit bundkort ikke understøtter det.
dual bootmenu har ikke noget at sige ihvertfald ikke hos mig.
Avatar billede søren-jon Nybegynder
10. november 2000 - 18:12 #3
Har du for nyligt opdateret din driver til grafikkort og hvilket grafikkort har du?
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
10. november 2000 - 18:23 #4
Et Winfast320II ultra kort (TNT2 ultra).Jeg har for 2 dage siden opdateret driveren fra Leatek.
Men tidligere kørte jeg med drivere fra Nvidia.
Har forsøgt dvalefunktionen under begge.
Mit bundkort:Ms-6167, et slot A board fra Microstar
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
10. november 2000 - 20:05 #5
Hvilke indstillinger i bios er påkrævet for at dvale vil fungerer??
Avatar billede søren-jon Nybegynder
10. november 2000 - 20:14 #6
Ingen dog skal ACPI være slået til
Jeg kender hverken Board eller grafikkort så kan desværre ikke sige dig om det er driverne til dem der er problemet. Hvad angår mit eget grafikkort ASUSv6600 så var det driveren til det der forhindrede min maskine i at gå i dvale