Avatar billede mortenfn Nybegynder
13. marts 2003 - 20:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Maskin fryser.

Når min IE6 er maximeret og jeg vil f.eks. vil download fryser min computer. Når f.eks. jubii.dk skal åbnes fryser computeren, det er ligegyldigt hvilken version af Ie jeg benytter fryser maskinen.

Maskinen er P266 - 96 MB-ram - voodoo2 - WinNT4.

Kom med et bud på en løsning

Hilsen Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2003 - 20:18 #1
Hvilken servicepack?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
13. marts 2003 - 20:20 #2
6a
Avatar billede mr-merlin Nybegynder
29. marts 2003 - 14:43 #3
prøv at gå ind i:
"start" ---> "Indstillinger" ---> "Kontrolpanel" ---> "tilføj/fjern" og så
vælg Internet Explorer fjern det, derefter skal du blot geninstallere det

/mr merlin
Avatar billede mortenfn Nybegynder
29. marts 2003 - 17:15 #4
mr-merlin -> helt grøn er jeg ikke, iøvrigt er var IE-version ligegyldig, jeg har droppet maskinen og lagt LINUX på, jeg skulle blodt bruge den til noget leg den gang.

Jeg lukker!
Avatar billede mr-merlin Nybegynder
30. marts 2003 - 19:03 #5
okay ?
jeg ville jo bare hjælpe dig. *Snøft*

/mr merlin *GG*
Avatar billede mortenfn Nybegynder
30. marts 2003 - 21:03 #6
mr-merlin-> tak for forsøget.
Avatar billede mr-merlin Nybegynder
03. april 2003 - 16:00 #7
mortenfn-> ja ja det siger de alle sammen

naeh!
Avatar billede mortenfn Nybegynder
04. april 2003 - 10:41 #8
Nå siger de det! - men med et forslagt som formentlig ikke endgang ville kunne hjælpe en nybegynder, vil jeg tillade mig at afvise dit svar. Når man bruger NT4sp6a med IE6 på en P266 kunne det tyde på at spørgeren ikke er helt nybegynder.

Hilsen Morten