Avatar billede dj-freeman Nybegynder
13. marts 2003 - 19:52 Der er 13 kommentarer

Casemod kabinetter

Nogen som kan finde nogen rigtigt gode billig kabinetter som er gode til Casemod!
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 19:56 #1
her er der rigeligt at tage af: http://www.studiedata.dk/group.asp?group=110

lidt for enhver smag / pengepung
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 20:04 #2
Avatar billede asmodeus Nybegynder
13. marts 2003 - 20:05 #3
www.prcdata.dk har en kabinet af type Logic som er præ-casemodded. Det koster omkring 5-600 kr.

mvh/
Asmodeus
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 20:08 #4
her er lidt inspiration: http://www.tweakup.dk/HTML/casemod/kabinetter/versteeg/versteeg.htm

Så kan sikkert godt få et par weekender til at gå med at tune dit kabinet
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
14. marts 2003 - 15:47 #5
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. marts 2003 - 07:36 #6
http://www.tweakup.dk/HTML/casemod/kabinetter/versteeg/versteeg.htm det kabinet hvor er dte og hvad koster det ?=
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. marts 2003 - 22:20 #7
?
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
17. marts 2003 - 21:17 #8
Det er dette han har lavet det på, Lian Li PC-76

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=391&page=1

Btw. Lian Li er nais.. har selv en PC-60 der er moddet.
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 14:56 #9
www.chippen.dk

de har en casemodding session
Avatar billede jesperdh Nybegynder
23. april 2003 - 10:45 #10
jeg mener at www.kope.dk har det nye Q-tec kabinet. Det ser da nice ud!
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
24. april 2003 - 23:19 #11
Det i siger der kan jeg ikke forstå, et kabinet skal jo ikke se nice ud når man køber det. Nej, man skal selv få sit kabinet til at se nice ud, man skal selv lave window kit, man skal selv male sit kabinet, man skal selv lave sit kabinet specielt. Det er ikke sjovt at have det nyeste chieftec eller Tt kabinet, for det er der sq så mange der har.
Avatar billede ^chips^ Nybegynder
26. april 2003 - 00:33 #12
Giver dig 100% ret..

Ingen færdig moddede cases er nice.. Man skal SELV modde dem, så de bliver unikke og pæne.
Avatar billede shivz Nybegynder
30. juni 2004 - 08:52 #13
kig her ...jeg har lige købt en cube hos dem...den bliver fed når den er færdig moddet.

www.pc-modd.dk