Avatar billede gistybit Nybegynder
13. marts 2003 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Automatisk tekstpåsættelse på animerede gifs

Er der nogen der kender et perlscript (eller noget lign.) som kan putte text på hver frame af en animeret gif fil?

Det behøver ikke være perl, men blot kunne gøre det som batch (automatisk uden overvågning). Helst via commandline, og ikke med et krævende program som photoshop.

60 point gives. Mange tak
Avatar billede cdc Novice
13. marts 2003 - 19:14 #1
et eksempel på hvad du mener vill være fint

/cdc
Avatar billede gistybit Nybegynder
14. marts 2003 - 17:27 #2
okay
jeg har en animeret gif fil

Henover billedet skal der med store røde bogstaver stå www.MITDOMÆNE.dk...
En animeret gif fil er opdelt i et billede per bevægelse i animationen. På hver af disse "frames" skal der stå www.MITDOMÆNE.dk...