Avatar billede schmidti Nybegynder
13. marts 2003 - 18:42 Der er 4 kommentarer

Proceslinje for "stor" efter brug af tv-out

Hejsa gutter nu må i lige hjælpe mig ;o)
Ved sku ikke lige hvordan jeg skal fikse det for jeg har aldrig hørt om det før ;o)
Jeg brugte mit tv-out den anden dag for at se 8 Mile (Fed Film for øvrigt) Men da jeg "slog" billedet tilbage på min computer er det som om min proceslinje er blevet større! Men det er mest ikonerne der er blevet "fnidrede" ligesom hvis man zoomer ind på et billede i dårlig kvalitet! Jeg er sikker på ALT står som før, men ved sgu ikke lige hvordan jeg fikser den?? ;O)

Håber i kan hjælpe ;o)

Og i for sku 200 point hvis i kan hjælpe!
Ingen smalle steder ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
13. marts 2003 - 18:46 #1
Det er ikke din opløsning der er ændret ?
Avatar billede hsm Nybegynder
13. marts 2003 - 19:34 #2
Da et tv ikke kan vise de opløsninger en monitor kan har dit skærmkort skruet ned for opløsningen da du anvendte tv-out.
Hvis du vil undgå det fnidder med at skulle skifte frem og tilbage, og i øvrigt vil have bedre tv billede, kan du anvende TV Tools fra www.tvtools.de.
De virker dog kun med GForce kort.
Avatar billede schmidti Nybegynder
13. marts 2003 - 23:11 #3
Hmm min opløsning er stillet som normalt ;o) Har prøvet tvtools, men det funger ikke med mit skod grafik kort (SIS 650) Laptop!! ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
14. marts 2003 - 07:59 #4
Prøv en systemgendanelse.

Start / Tilbehør / Systemværktøjer - Med dette program kan du vende tilbage til et tidspunkt hvor det hele virked.