Avatar billede furious Nybegynder
13. marts 2003 - 17:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GIGA-BYTE systemboard?

Hej alle
Jeg har netop fået mine fingre i et bundkort fra en IBM netvista PC model 8310-XXX. Det er et Giga-byte bundkort type : GA-8IGMIU. Jeg kan ikke finde den nøjagtige model på www.giga-byte.com??. Jeg skal bruge stiforbindelser til F_panel (reset_SW,PW_SW,PW_led osv.), men systemboardet er muligvis tilpasset til IBM?.
Håber nogle kan hjælpe da jeg jo så kan spare at købe et helt nyt systemboard.!
Avatar billede beorndesign Nybegynder
13. marts 2003 - 19:28 #1
Prøv at ringe til IBM, de må da kunne hjælpe dig med nogle oplysninger om boardet.
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. marts 2003 - 19:34 #2
Der er sikkert et "custom" board som Gigabyte har leveret til IBM. Har du prøvet IBM's side og set om der skulle være en manual?
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. marts 2003 - 00:50 #3
Prøv dette link: http://www.giga-byte.com/support/support.htm

Klik på "User Manuals" og vælg GA-8IG i feltet "GA-8xxxxxx ->>"

Det kunne jo være at den er magen til din selv om den ikke hedder MIU til sidst.
De ting som du spørger til er sikkert det samme på alle de modeller som hedder noget med "GA-8IG" da tillægsbogstaver plejer at være fordi der er netkort eller SCSI-kort indbygget på bundkortet.
Avatar billede furious Nybegynder
14. marts 2003 - 07:50 #4
Hej ale
Jeg har tjekket på giga-byte´s hjemmeside og hentet alle manualer som minder om GA-8IG, og som ipvi svarer er det nok et customboard, da det ikke er standard stikforb. (dette gælder kun f_panel og f_panel_audio)!! jeg undersøger via IBM.....