Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 15:23 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

BOTS TIL CS!! Får 100 points hvis du giver mig et rigtigt svar!!!!!

Hej, jeg spiller meget Cs over nettet, men jeg er sådan, hvordan skal jeg sige det... Nybegynder! Så ville jeg gerne øve mig med nogle BOTS. Hvis du ved hvor man kan downloade dem og fortælle mig som let som muligt hvordan det skal installeres, for du 100 points!
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 15:30 #1
Hej kkndmj ;o)

http://www.counter-strike.de/bots/
- må jeg anbefale RealBot

http://www.counter-strike.de/bots/bots/realbot/realbot_alpha202.zip

I spillet går du ud i konsollen (½) og skriver \"addbot\"
Avatar billede davs Nybegynder
10. november 2000 - 15:30 #2
prøv på www.counter-strike.net (for mere information om counter strike eller www.server.counter-strike.net - for information om bots til CS.

Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 15:31 #3
Svar!
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 15:42 #4
Rfogh, når du har fortalt mig hvor jeg skal ligge BOTén, så får du dine 100 points!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 15:53 #5
Du ligger den i ...\\halflife\\cstrike\\

Desuden er der lidt kommandoer til addbot, men du behøver ikke at bruge dem:

The syntax of ADDBOT is:

ADDBOT <TEAM> <MODEL> <NAME> <SKILL>

For team:
1     Terror
2    Counter
5    Auto-Select

For Model:
1-4    Model NR
5    Auto

For name: ANY NAME YOU WANT

For Skill:
1    - Very good, chalancing
50    - Very bad, easy

If you don\'t want to add bots with all typing these settings but only on a specific skill then
you type BOTSKILL <SKILL>, where <SKILL> is the range as above. Then ALL bots will have that skill
you add using ADDBOT.
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 15:53 #6
Takker ;o)
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 15:54 #7
Hey Rfogh, jeg vil bare lige spørge om én ting!

Kan du ikke sende en masse engelske adresser til mig hvor man kan downloade bots i stedet for en tysk? Og tusind tak, Rfogh:-). Min mail er: thekkndmj@hotmail.com
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 15:56 #8
Og én ting til! Skal jeg så skrive : \"addbot BOTSKILL 1\" eller skal jeg skrive = \"addbot Botskill <1>\" ? Please besavr dette spørgsmål, og send en masse mails til mig:-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 16:05 #9
Du skriver KUN \"botskill 1\" (ikke addbot)

For at få en terrorist, model3, der hedder Bent Hanse og er meget god tastes:

\"addbot 1 3 \'Bent Hansen\' 1\"
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 16:08 #10
Her er links til engelske bot-sites: http://www.counter-strike.de/bots/links.html
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 16:22 #11
Tak, Rfogh. Har du icq? hvis ja, så kontakt mig på 91229413
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 16:25 #12
Og én ting til, er Counter-Strike version 1.0 godt(den sidste version)? Fordi så vill jeg downloade den
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 16:29 #13
Det ved jeg ikke endnu... Jeg er selv ved at hente den ;o)

83% over 56K  (updaten)
Avatar billede kkndmj Nybegynder
10. november 2000 - 18:50 #14
Jeg har ADSL = 250 kb :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. november 2000 - 18:55 #15
NEJ!!

Jeg har cs 1.0 og det er spilbranchens største fiasko!
Læs http://games.jubii.dk/cs
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 19:31 #16
kkndmj>> :oP

Avatar billede tommyf Nybegynder
10. november 2000 - 21:44 #17
Synes også den er blevet dårligere.

rfogh>>>> Om du så havde en 100mb forbindelse ville det ikke hjælpe. Efter at have fundet ud af at Cs net og Sverige var nede og dk var 15min om at hente forsiden så jeg at .ac kørte dog med 7 kb/sek
Avatar billede davs Nybegynder
10. november 2000 - 23:41 #18
Det ser også ud til at det link jeg sendte også har været nede... beklager... Men det ser ud til at det virker igen.
Avatar billede kkndmj Nybegynder
11. november 2000 - 11:28 #19
Hey Rfogh. De der Bots du sendte mig er jeg meget glade for, men der er nogle problemer med dem! Nogle gange når de står inde i et rum, så går de hele tiden rundt om sig selv eller rotere. Men på nogle af banerne virker de. Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. november 2000 - 11:43 #20
Nogle af dem er \"intelligente\"...
Det betyder desværre ikke altid, at de er kloge, men de er i stand til at lære banen... Så jo længere tid du spiller - jo bedre bliver de...
Jeg har ikke helt fundet ud af, om de gemmer oplysningerne fra gang til gang, eller om de skal begynde at lære forfra hver gang du starter på banen...
Avatar billede kkndmj Nybegynder
11. november 2000 - 12:21 #21
Okay. Men har du ikke også lagt mærke til at når der kommer inde sidegang, og de drejer, så begynder de at snurre rundt om sig selv og de går ind i modstanderen uden at skyde dem. Det er da det rene vanvid!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
11. november 2000 - 13:17 #22
Jo... De er lidt forvirrede ;o)

...og i as_-baner går CT\'erne efter VIP\'en... Så det er nemt at være T, for de har travlt med at fylde VIP\'en med bly :o)
Avatar billede kkndmj Nybegynder
11. november 2000 - 13:55 #23
Den nye Counter-Strike v. 1.0 virker ikke med bots!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. november 2000 - 09:44 #24
Hmm... Så må du nok vente til der kommer nogle der passer til ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. november 2000 - 09:45 #25
BTW: Har du installeret 1.0 oven i din installation med bots?

Du skal installere botsene forfra hver gang du opgraderer CS...
Avatar billede kkndmj Nybegynder
12. november 2000 - 12:28 #26
Nå okay, det har jej ikke gjordt. Kan man også bruge dem til de andre MODs?
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. november 2000 - 12:55 #27
Du kan jo prøve :o)
Avatar billede kkndmj Nybegynder
13. november 2000 - 14:01 #28
Har du icq Rfogh? Hvis ja, vil du så ikke kontakte mig på : 91229413 .
Avatar billede rfogh Nybegynder
13. november 2000 - 16:27 #29
icq#: 97778254