Avatar billede alloedee Nybegynder
12. marts 2003 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min laptop lukker sig selv ned hele tiden, please help help help!

Min laptop lukker sig selv ned hele tiden og det er skide belastene, især når den bliver brugt i DJ sammenhæng.

Der er tale om en medion 2 ghz P4 med winxp prof. jeg har tænkt på om det har noget med strømforsyningen eller batteriet at gøre men ved det ikke med sikkerhed.

Er der nogen der kender til dette fænomen så ku det være totalt top dollar, da jeg skal spille koncert på fredag !!!
Avatar billede riversen Nybegynder
12. marts 2003 - 23:13 #1
måske pga. overophedning
Avatar billede alloedee Nybegynder
12. marts 2003 - 23:18 #2
kan man gøre noget ved det ?
Avatar billede eldau Nybegynder
13. marts 2003 - 12:10 #3
Normalt lukker en laptop automatisk ned hvis den skønner at batteriet er ved at løbe tør. Har du prøvet at lægge mærke til om det sker ved ca. samme batteri indikation ?
Avatar billede eldau Nybegynder
13. marts 2003 - 12:22 #4
EN anden og sikkert større mulighed er at dit styresystem skal installeres forfra. Har været udsat for det samme problem med en compaq og det blev løst ved at ominstallere windows XP.

Maksinen i dette tilfælde genstartede konstant.
Avatar billede alloedee Nybegynder
07. april 2003 - 18:44 #5
Jeg har sendt den til rep.