Avatar billede triumph23 Nybegynder
12. marts 2003 - 19:57 Der er 5 kommentarer

ny 19" skærm + Counter-Strike

Hejsa!
Jeg har lige fået en 19" skærm, men har max probs med cs. Når jeg starter cs, via hl-protocol, bliver cs ligesom minimeret og ligger så fast i venstre hjørne af skærmbilledet! Jeg bliver så nødt til at genstarte, og nogle gange virker det, men det er bare pisse irreterende.
Nogen der har nogle ideer? Jeg har slået vsync fra, og bruger refreshlock
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. marts 2003 - 21:11 #1
Har du prøvet at ændre på din skærmopløsning inde i spillet ?
Avatar billede triumph23 Nybegynder
12. marts 2003 - 23:14 #2
ja, klart. Kører i 1280*960. Går jeg ned i opløsning er der ik noget problem. Men skærmen kan sagtens køre i den opløsning....
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 00:18 #3
Hmm ja det er lige det ..... Men gør den det også hvis du køre 3d el sofware med denne opløsning?
Avatar billede triumph23 Nybegynder
13. marts 2003 - 07:07 #4
nej, det har jeg ik! Jeg har et gf4 128 4200 g-kort, så det sq jo ik være nødvendigt at køre d3d eller software. Kun opgenGl, tak
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. marts 2003 - 07:36 #5
NEj siger ikke du behøver køre med det, men blot bare lige prøve at se om den gør det samme ...