Avatar billede kcbhl Nybegynder
12. marts 2003 - 16:22 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Synkronisering af tid på w 2000 domæne SNTP

Hvis nu der ikke er åbent i vores firewall så vi kan lave tidssynkronisering:

SNTP defaults to using User Datagram Protocol (UDP) port 123. If this port is not open to the Internet, you cannot synchronize your server to Internet SNTP servers.

Er der så nogle som kender til et andet system ? Jeg tænker på at man kan slutte et "atom"-ur direkte i en com port ?

Jeg har engang været i et serverrum hvor der hang et ur på væggen....
Avatar billede arne_v Ekspert
12. marts 2003 - 16:32 #1
Jeg ved at man kan købe en lille tids-server med indbygget
GPS (så den tager tiden fra GPS).

Noget i størrelsesorden 5000 dollar.
Avatar billede lgj Nybegynder
13. marts 2003 - 13:45 #2
Kik på www.danbit.dk de har noget til <2000,-
Avatar billede kcbhl Nybegynder
02. maj 2003 - 08:35 #3
www.dantid.dk - løb med sejren