Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. marts 2003 - 12:22 Der er 10 kommentarer

JEG BLIR KVALT I CS ! ! ! plz help

Hej alle sammen

Fra den ene dag til den anden er jeg gået fra alrdig at have mere end et par i choke (i CS) til næsten konstant at have 100 (i følge hl_graph). jeg har hverken instaleret noget nyt software eller ændret mine rate/update instillinget i cs, og jeg har ringet til teledanmark og fået min forbindelse testet,uden held ???
PLZ HELP ME D:

Hilsen Simon
Avatar billede chalde Seniormester
12. marts 2003 - 12:33 #1
lytter med... har nok samme problem.... 10 sek lag hvert 3-4. minut... tdc 512/128 bredbånd..
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. marts 2003 - 12:39 #2
ahh... jeg har forøvrigt en netexpres 1024/256 forbindelse... jeg oplever ikke lag men mine kugler når ikke frem til tiden^^ D:
Avatar billede waffenss Nybegynder
12. marts 2003 - 13:10 #3
hmmm...lyder faktisk bekendt, tror jeg oz det gør hos mig, men de andre på serveren havde ikke det problem, ved ik om det er mig eller det problem i oz snakker om... (256/128 tdc)
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. marts 2003 - 13:54 #4
HMM... der er jo det der er hele problemet... man kommer ind på en server som den eneste med choke på 100... så er det sq lidt svært

[ps. Waffenss].. de andre behøves ikke at ha' choke fordi du har det ! ;D
Avatar billede Chewie Novice
12. marts 2003 - 13:55 #5
undskuld jeg blander mig men hvad er choke ???
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
12. marts 2003 - 14:14 #6
[np. chewie].. choke det er når nogen af de pakker du sender til serveren (og omvendt) bliver kvalt i en flaskehals et eller andet sted undervejs, (kvalt betyder at de blir meget forsinket)
Avatar billede mock Nybegynder
12. marts 2003 - 15:51 #7
Min latency er ofte på 300, hvilket er ret så irriterende..

Jeg har 256k, min pc er 1,4 GHz, 256 RAMN og 64 MB m. TV Out..

Kan man lave om i noget i opsætningen i CS, så den kommer ned?
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. marts 2003 - 12:55 #8
>Shadowhun3r  Har ikke umiddelbar løsning, men har du prøvet at rette på dine instillinger. Du burde ikke have choke med den monsterforbindelse du har.
Er det uanset om i er mange eller få på serveren?
Hvis det sker, når i er mange på serveren kan det være din cl_updaterate der skal ned

>Mock skriv rate 9999 i consollen
Avatar billede Chewie Novice
13. marts 2003 - 14:56 #9
måske du kan bruge dette

http://www.eksperten.dk/spm/308459
Avatar billede andersenph Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:52 #10
Har du fået det til at køre?????