Avatar billede mir5 Nybegynder
12. marts 2003 - 09:52 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Bedste USB Memory Key?

Hej!
Jeg står og skal ha' købt en USB Memory Key :)
Men det er jo så mange forskellige - så jeg ville lige tjekke om i havde nogle erfaringer med sådan en fætter?...og hvilken har i?

Jeg vil købe en på 128 mb, og den skal nemt kunne installeres da jeg skal bruge den til data fra min uddannelse mm. Kan man bare "putte" den i usb-porten unden driver mm?

Hvilket mærke vil i foreslå?

Mange tak og med venlig hilsen

Mikael
Avatar billede maxwell Nybegynder
12. marts 2003 - 10:10 #1
Jeg vil helt sikkert foreslå en IBM - bruger sådan en selv - den har den rigtige størrelse - mange af de "billige" er meget store så ofte skal men bruge en extra ledning for at den kan være der....
Avatar billede hcm Nybegynder
12. marts 2003 - 10:12 #2
Jeg har en QDI på 64 mb. Den fungerer perfekt. Og ja, du kan bare smide den i porten, og så har du et ekstra removable drive. Det forudsætter dog, at der er tale om win2000 eller XP. På andre versioner skal du ha' drivere installeret. Jeg ved ikke hvordan det virker under Linux.
Avatar billede trille Nybegynder
12. marts 2003 - 10:27 #3
Windows ME understøttes nu også

Desuden er "indmaden" i såvel IB, CPQ, DELL, QDI etc. mere eller mindre den samme, så find i stedet den som passer din lomme bedst ;o) ...desuden skal du selvfølgelig altid sørge for at have en backup af det som ligger på den! Selv hvis du ikke kommer til at hoppe ovenpå den, kan den jo stadig gå tabt eller i lommen på en lille tyvagtig sjæl (that's what happened to me, anyway)

Venligst,
Claus
Avatar billede hr.usb Nybegynder
12. marts 2003 - 10:55 #4
Du skal også tænke på om du vil have en med indbygget adgangskode -
kig her - med adgangskode
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=243980
og uden
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=231485
Avatar billede cuz Nybegynder
12. marts 2003 - 12:00 #5
Packard Bell har også lavet en med mp3 afspiller. Kan købes i Fredgaard. Kan ikke huske hvor jeg læste om den, men den fik en fin anmeldelse... Skriv når du har valgt, for jeg har fødselsdag i næste måned og det er mit store ønske
;-) God jagt...
Avatar billede krusell Nybegynder
12. marts 2003 - 12:06 #6
Nu nævnte cuz jo det med MP3 og USB drive i et.
Jeg synes den her lille sag er for fed:

http://www.nomadworld.com/products/muvo/

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=1441&page=1

Men selvfølgelig, koster den en slat mere end et alm. USB-drive.
Avatar billede zenze Nybegynder
12. marts 2003 - 15:27 #7
Jeg vil anbefale Simpletech's Bonzai, fordi den kan opgraderes med et større MMC- eller SD-kort. Se her:
http://www.simpletech.com/products/consumer/minidrive/index.php
Du har kunnet købe det hos ITbutikken:
http://www.itbutikken.dk/default.asp?
- men jeg ved ikke hvorfor de har det i onlineshoppen mere.
Avatar billede mir5 Nybegynder
15. marts 2003 - 16:51 #8
Takker for nogle gode indlæg!
Kan de folk det vil ha' point ikke lige smide et svar?

Mange tak og med venlig hilsen

Mikael
Avatar billede cuz Nybegynder
16. marts 2003 - 11:03 #9
Vil da ikke sige nej til lidt point ;-) Nu er jeg jo helt ny herinde og jeg kom forbi ved et tilfælde... Skal lige lære det hele at kende og point er vidst en god ting...