Avatar billede gehenna Nybegynder
11. marts 2003 - 22:44 Der er 7 kommentarer

Netværk status - Pakker eller Byte ?

Hej! Jeg har lige opgraderet min PC og har ellers altid kunne se hvor mange byte jeg har hentet/uploadet. Det er ikonet i proceslinjen: lan-forbindelse, status her var trafikken før vist som byte, men nu vises det som pakker!
Er der en der ved hvordan man skifter visningen til byte igen ?
Kører med: XP Pro + service pack 1, Motherboard: Asus A7N8 deluxe dual lan (bruger det integreret netkort).
Avatar billede trille Nybegynder
11. marts 2003 - 22:48 #1
Du benyttede vel før en opkaldsforbindelse til at komme på til Internettet!?

Venligst,
Claus
Avatar billede burningice Nybegynder
12. marts 2003 - 08:58 #2
hvis du gerne vil se upload/downoad i bytes, så kan du bruge DUMeter, eller .Net DUMeter, som er en gratis DUMeter klon (http://www.codeproject.com/useritems/mydumeter.asp?target=dumeter)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2003 - 11:04 #3
har ikke lige XP her, men på 2k kan man vælge at få vist en netværksikon i proceslinien, der har de informationer. Det kan man vel så også med XP. tjekker det lige hos en kammerat
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2003 - 11:05 #4
OK OK ser at ikonet er der, men at det viser forkert. en indstilling et sted gætter jeg på, vender tilbage senere
Avatar billede burningice Nybegynder
12. marts 2003 - 11:10 #5
prøv at kig lidt på http://www.experts-exchange.com/Hardware/Q_20152943.html... de snakker noget om nogle drivere der skulle kunne gøre det
Avatar billede gehenna Nybegynder
12. marts 2003 - 20:10 #6
Hej Claus! Nej det er den samme forbindelse jeg bruger som før (ADSL).
Avatar billede gehenna Nybegynder
12. marts 2003 - 20:15 #7
Hej Cyberfessor! Tak for linket. jeg har tjekket driverne og de ser ok ud.
Håber det kan fixes i en indstilling et eller andet sted ?