Avatar billede laseb Nybegynder
11. marts 2003 - 21:31 Der er 5 kommentarer

Webstarprooblemer på server

Har nogen oplevet det samme: Det er ikke muligt at benytte ftp mens
Webstar 5.2.3 kører. Det er træls at lukke programmmet ned og
etablere ftp-adgang på Jaguar'en, hver gang, man skal uploade. - Og
det er ikke lykkedes, trods utallige henvendelser til programmets
producent, at få et svar på problemet.
Maskinen kører system 10.2.4.

/Lasse
Avatar billede pewl Nybegynder
11. marts 2003 - 21:32 #1
Så luk Webstar.... Hvorfor ikke?
Avatar billede laseb Nybegynder
11. marts 2003 - 23:06 #2
Så er der jo ikke adgang til websiderne på serveren!
Avatar billede macintosse Nybegynder
13. marts 2003 - 21:10 #3
Hvorfor lader du ikke WebStar være din ftp server???
MacinTosse
Avatar billede macintosse Nybegynder
13. marts 2003 - 21:13 #4
Jeg har gode erfaringer med supporten fra Attention software som er importøren af WebStar, de kan sikkert hurtigt hjælpe dig hvis det driller
;-)
MacinTosse
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. marts 2003 - 10:07 #5
Det er ALTID en skidt kombination med server og arbejdshest på samme maskine.

Du er nok nødt til at købe dig endnu en Mac . . .

Der er ingen vej uden om, "WebStar rules", når først den er aktiveret.
Sorry ! ! ! -men så'n er det.