Avatar billede leonard Nybegynder
11. marts 2003 - 20:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

af med Norton 2002, hvordan?

Hej alle

min Norton 2002 er udløbet, og jeg har faktisk besluttet mig for at gå over til Panda Titanium. Nå, men jeg synes at have læst, at der kan opstå konflikter. Hvordan gør jeg det bedst? Kan Norton fjernes helt, og skal jeg gøre det FØR jeg installerer Panda? Har du prøvet det samme, eller har du et godt råd, skal du være velkommen til at dele...
Tak på forhånd, Leonard
Avatar billede cdc Novice
11. marts 2003 - 20:10 #1
gå ind i tlføj fjern programmer og se om den er der, og slet den, ellers ligger der en uninstal i selve norton mappen
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2003 - 20:11 #2
Prøv først med NOrtons eget uninstall program, hvis et sådant medfølger. Ellers prøv med tilføj/fjern programmer fra windows Kontrolpanel.

Den skal fjernes helt før du installere panda eller et andet antivirus program, da der ellers kan opstå problemer, som du selv er inde på
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2003 - 20:13 #3
Grunden til at du skal prøve nortons egen først, er at Norton ved hvad deres prrgrammer gør, og derfor bedre afinstallere dem. Du kan ikke altid regne med en 100 %'s fjernelse med windows tilføj/fjern
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. marts 2003 - 20:52 #4
Du kan fjerne alt manuelt 100% sikkert. Først gå i tilføj/fjern Programmer. Fjern Norton, men der ligger mange rester. Bagefter gå du i start - kør - skriv - regedit - Gå i rediger - søg skriv Norton - find næste - delete - find næste (f3) delete. Sådan bliver du ved til alt er væk, maskinen fortæller selv når der ikke er flere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. marts 2003 - 20:59 #5
aovergaard>Selvfølgelig under forudsætning af at du ikke har anden Norton installeret som du vil beholde, antivirus eller utillityes f.eks.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. marts 2003 - 21:01 #6
bufferzone>> det er rigtigt, men det gik jeg ud fra ikke var tilfældet. *S*
Avatar billede leonard Nybegynder
11. marts 2003 - 23:02 #7
tak for hjælpen
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. marts 2003 - 23:07 #8
velbekommen takker for point :-)