Avatar billede snowman Nybegynder
11. marts 2003 - 19:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Krav til skærmkort

Hvor lille skærmkort kan der køres XP med ?
Har lige installeret XP SR1 på en 500 MHz med 256 MB Ram,
men skærmbilledet ruller lige så stille ned.
PS ingen problemer i Win2000
Avatar billede cuz Nybegynder
12. marts 2003 - 11:49 #1
Ved ikke helt hvad der sker...hmmm Men min gamle maskine kører fint med XP Gforce 2mx200. Det er jo ikke ligefrem det vildeste kort.
Avatar billede pewo Nybegynder
12. marts 2003 - 11:58 #2
Dit grafikkort skal kunne køre Super VGA (800 × 600) som min. eller højre
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/evaluation/sysreqs.asp
Avatar billede snowman Nybegynder
12. marts 2003 - 12:27 #3
Jeg kan se det et onboard shared ram grafikkort - 8 MB bruger det af rammen
Avatar billede pewo Nybegynder
12. marts 2003 - 12:40 #4
Ok, hvilken opløsning køre du i, fordi hvis du køre i for høj opløsning og din skærm ikke understytter det så kan du godt komme ud for det probleme, så prøv at sætte opløsningen samt color quality ned.
Avatar billede snowman Nybegynder
26. marts 2003 - 11:41 #5
pewo
Skærmen kan sagtens klare det, 1024x768 men du er måske inde på noget af det rigtige, dog er der ingen problemer når jeg har 2000 installeret.
Undskyld forsinkelsen, har prøvet at om installere
Avatar billede snowman Nybegynder
05. december 2004 - 07:50 #6
pewo smid lige et svar, jeg tror du kommer tættest på, det var en AMD 500 MhZ er opgraderet så problemerne er væk.
Undskyld jeg har glemt spørgsmålet skulle lukkes
Avatar billede snowman Nybegynder
20. januar 2009 - 13:05 #7
Lukker