Avatar billede flums Nybegynder
11. marts 2003 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Detecting proxy settings == langsom

Hej Gruppe
Min internet explorer ver. 5.00.3502.1000 er blevet meget langsom til at starte op. Den står længe (20 sek) og "Detecting proxy settings" før den åbner startsiden.

Jeg sidder bag en zyxel router på en 385kB ADSL forbindelse, så der skulle være hul nok.

Når jeg afvikler en ipconfig i command prompt står der under "Connection-specific DNS suffix" "wfix.com" som hvis man prøver at taste "www.wfix.com" bliver ledt hen til www.lop.com == spyware.
Jeg har benyttet Ad-Aware ver. 6.x for at fjerne alt mistænkeligt.
I registreringsdatabasen har jeg fundet to nøgler med tilknytning til wfix.com, men jeg tør ikke helt at slette dem.

Jeg bruger win2k.

Er der nogen der har en god idé til at få min internet explorer til at starte hurtigt op igen ??

mvh.
Flemming
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 18:56 #1
Åben IE. vælg tools -> Internet Options -> connections -> vælg LAN setting. Her skal du slå automatic detect settings fra
Avatar billede flums Nybegynder
11. marts 2003 - 19:34 #2
Tak for det... det var jo et stykke kage...