Avatar billede mr.dall Nybegynder
11. marts 2003 - 15:52 Der er 3 kommentarer

Lotus Note til PDA

Hey
Hvor finder jeg lotus lote til palm henne, jeg har prøvet på palm.com men uden held,
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. marts 2003 - 15:54 #1
Du finder ikke en speciel Notes applikation til Palm. Men du kan synkronisere notes med Palmens egen kalender, mail, noter osv vha. 3. parts sykroniseringssoftware.

Jeg kan anbefale Intellisync fra Pumatech (http://www.pumatech.com/)
Avatar billede jensendk Nybegynder
12. maj 2003 - 09:35 #2
Ellelrs er easysync fra Lotus selv et RET godt bud, men meget notesspecifik
Avatar billede christianklint Nybegynder
07. maj 2005 - 16:44 #3
der findes et produkt der hedder easysync men du skal først installer hotsync
jeg ved ikke hvor du finder dette produkt men jeg har et
forslag søg på google