Avatar billede nordi Nybegynder
11. marts 2003 - 15:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Teflon Tape/Hjælp

Hey
hvor finder jeg Teflon tape, skal have mere end det man bestiller på icemat.com....Nogen der ved hvad for nogen butikker man kan købe det hos? eller over nettet....håber i gider at hjælpe mig
Hilsen Nordi
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 15:21 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 15:23 #2
det steelpad har er 100% teflon men det man får på icemat er det kun overfladen så når det er slidt væk er der noget glas fiber noget så ødelægger måtten\underlaget men det man får hos steelpad køre musen også meget bæder med
Avatar billede nordi Nybegynder
11. marts 2003 - 15:29 #3
hmm har hørt man kan købe det andre seder end der...skal have mere end det, man for der....og så er det dyrt.....
Avatar billede jefa Nybegynder
11. marts 2003 - 15:29 #4
ellers http://www.icemat.dk/ under Products
Avatar billede Chewie Novice
11. marts 2003 - 15:39 #5
www.tape.dk prøv og ring ... de er flinke mennesker
Avatar billede jefa Nybegynder
11. marts 2003 - 15:40 #6
Søgte på Google for at se hvad andre gjorde og flere af dem brugte Englehud http://www.primdal.net/div/kontortape.htm
Avatar billede Chewie Novice
11. marts 2003 - 15:41 #7
www.tape.dk/+stokvis&hl=da&ie=UTF-8" target="_blank">http://216.239.37.100/search?q=cache:cq6DoY1nD2oC:www.tape.dk/+stokvis&hl=da&ie=UTF-8
Avatar billede nordi Nybegynder
11. marts 2003 - 15:53 #8
Jefa: de sælger ikke til private på www.tape.dk... nogen der ved om man kan købe det i silvan?
Avatar billede jefa Nybegynder
11. marts 2003 - 16:24 #9
har lige talt med min lokale boghandel og de har eller kan skaffe det tape. Jeg kom ikke med link til tape.dk
Avatar billede nordi Nybegynder
11. marts 2003 - 16:27 #10
sorry mate....mig der ikke ser så godt (c; men tak for hjælpen
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 17:18 #11
øhhh hvorfor skulle jefa ha 60 point???