Avatar billede sonnybb Nybegynder
11. marts 2003 - 15:04 Der er 14 kommentarer

Bruger navn og Password...

Jeg har nu siddet og lavet en hjemmeside i Frontpage, og nu vil jeg lægge den ud på nettet. Men!!!!

Jeg har en engelsk/UsA Version.

Men hvis man går ind i:

Menuen:

Filer: / Publish web / og skriver Browser navnet, (og trykker OK) så vil den have et bruger navn og Password.?
[This operation requires end-user permission for ftp://homex-upload.intet.tele.dk]
[Name and Password are case sensitive.]

Men jeg ved ikke hvad mit Password er. så jeg ville høre om der er et sted i Frontpage hvor man kan se bruger oplysninger. eller skal jeg slette det hele...

Mh Sonnybb
Avatar billede serverservice Praktikant
11. marts 2003 - 15:13 #1
Nej det er der selvfølgelig ikke. Du skal have brugeradgang til ftp serveren du prøver at connecte til. Du skal ringe til den udbyder som ejer den og aftale/betale for adgang. mvh Danny
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:13 #2
Det kræver, at du har købt et webhotel med FrontPage-extensions. Når du kobler op på en server med FrontPage-extensions indeholdt i abonnementet, skal du angive dit brugernavn og dit password; ellers kan alle og enhver gå ind på dit domæne og lave hvad de har lyst til. Brugernavn og password PLEJER som regel at være det samme som dit FTP-password, men det kan du undersøge hos din host.

Du kan sagtens lave det dine sider i FP, for derefter at uploade dem med f.eks. CuteFTP eller WS_FTP. Vil du redigere direkte på serveren, skal du have et abonnement med FrontPage-extensions.
Avatar billede sonnybb Nybegynder
11. marts 2003 - 15:35 #3
Jeg har TDC som udbyder og det er ikke den kode... jeg har prøvet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:39 #4
Så har du måske ikke FrontPage-extensions. Hvis du har et standard webhotel hos TDC, tror jeg bestemt ikke du har FrontPage-extensions. Det er noget du skal købe; du vil i givet fald komme over på en ny server at ligge. Prøv at se i din abonnementsaftale, hvad du reelt får. Hvis ikke FrontPage-extensions er inkluderet i dit abonnement, kan du ikke åbne dine dokumenter direkte på serveren. Så skal du up/downloade med et FTP-program, som f.eks. CuteFTP eller WS_FTP. Du kan hente dem fra TDC's egen side eller på www.tucows.dk. Der er en udførlig vejledning til hvordan de sætter begge programmer op på TDC's hjemmeside.
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:40 #5
".....kan du ikke åbne dine dokumenter direkte på serveren......" - i FrontPage, mente jeg.
Avatar billede sonnybb Nybegynder
11. marts 2003 - 15:43 #6
Jeg ringer lige Til TDC og så vender jeg tilbage. nu har jeg brugt 14 dage på den side så nu skal den op og køre... Tak
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. marts 2003 - 15:48 #7
10-4 :o)

Du kan sagtens lave din hjemmeside i FrontPage og gemme dokumenterne lokalt på din computer, selvom du ikke har FP-extensions. Du skal så bare uploade dem med et FTP-program, og så er du kørende. Held og lykke :o)
Avatar billede sonnybb Nybegynder
13. marts 2003 - 13:38 #8
Jeg prøve lige med CuteFTP.... og virker det så har du vundet en 1. præmie
Avatar billede steen_hansen Forsker
17. marts 2003 - 15:42 #9
Fi du det nogensinde til at virke?
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. marts 2003 - 23:02 #10
Hvad med at lukke? Det er lidt ærgeligt at bruge tid på det her.
Avatar billede steen_hansen Forsker
03. april 2003 - 18:18 #11
Lykkedes det? Hallo?
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. april 2003 - 13:46 #12
sonnybb, kan du ikke lukke det spørgsmål?
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juli 2003 - 14:48 #13
YO?
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. juli 2003 - 11:23 #14
Skrider det frem, Sonny? Fandt du ud af det?